Antykoncepcja - co wybrac ??

1. Data: 2005-03-30 00:46:58

Temat: Antykoncepcja - co wybrac ??
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm !!

Prosze drogie Panie o pomoc ;)

otoz moja ukochana byla u ginekologa w celu dopasowania tabletek niestety
nie zdazyla
sie zbadac bo wypadly "te" dni ale lekarz zaproponowal jej 2 opcje ...
Jeanine lub Novynette.....

Co sadzicie o tych dwoch specyfikach ...?? (zaznaczam ze ten pierwszy jest
cholernie mocny)
sadze tez ze dopasowanie leku do pacjentki zalezy poczesci od masy ciala
.... wiec dla ulatwienia
moja Kruszynka jest poprostu kruszynka :)

wiec co poradzicie ?....

z gory dzieki !!!
-------|
Pozdrawiam !
Adrian

2. Data: 2005-03-30 14:28:16

Temat: Re: Antykoncepcja - co wybrac ??
Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> .... wiec dla ulatwienia
> moja Kruszynka jest poprostu kruszynka :)

moja kruszynka od roku bierze novynette i jakos nie rzucilo jej sie to
ani za bardzo na glowe ani na mase :)

tylko ze problem jest taki, ze kazda inaczej moze reagowac na tabletki
ale jezeli mowisz ze ten pierwszy jest cholernie mocny, a twoja kobieta
pierwsze tabletki bierze, to wydaje mi sie rozsadne zeby wziela ten drugi
dopiero po latach stosowania trzeba ( ponoc, chociaz juz technologie sie
zniemily, wiec prosze o sprostowanie specjalistow z tej dziedziny)
zwiekszyc dawke
czy jakos tak ;]

w kazdym badz razie, z tego co czytalem to sie dowiedzialem, ze
najlepiej zaczynac od najmniejszej dawki, a i tak bedzie dzialac

pozdrawiam i zdrowia zycze

doslaw

Jak leczyć bielactwo?
Re: