Antyszczepionkowe sekty

1. Data: 2015-03-23 21:30:25

Temat: Antyszczepionkowe sekty
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

- Do tej pory nikt nic lepszego niż szczepienia nie wymyślił. Dlatego uważam, że
wszystkie ruchy antyszczepionkowe mają charakter zbrodniczy - mówi w wywiadzie dla
portalu Termedii prof. Krzysztof Simon, prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i
Lekarzy Chorób Zakaźnych.

http://www.termedia.pl/Antyszczepionkowe-sekty,7057.
html

2. Data: 2015-03-23 22:16:00

Temat: Re: Antyszczepionkowe sekty
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> zbrodniczy - mówi w wywiadzie dla portalu Termedii prof. Krzysztof
> Simon, prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób

Lisek-chytrusek adwokatem we własnej sprawie.
Mógłbyś globku znaleźć coś godniejszego uwagi.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

3. Data: 2015-03-23 22:23:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
No właśnie wklejam stanowisko nauki w tej sprawie, bo zalewane forum jest przez
kretynów i ich brednie, pełne wymysłów, pomówień, tak karkołomne że niedługo
przypiszą że owce powinny latać, ale spisek spowodował że nie latają, a ryby
wieczorem wychodzą z wody porywać niemowlęta, ale są specjalnie mutowane, przez
spisek, aby zmiejszać ludzi ilość na świecie. No takie są te brednie, na takim
poziomie.

4. Data: 2015-03-24 01:11:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

O dobrze opisane;

Jakoś tak się dziwnie składa, że większość argumentów linkowanych przeciwko
szczepieniom pochodzi z miejsc gdzie leżą na półkach między dowodami na eksplozje
bomb w Smoleńsku, teoriami na temat zbawiennych wpływów THC na ludzki organizm lub
światowym spisku producentów spinaczy biurowych. Całą antyszczepienną teorię oparto
na badaniach oszusta w kitlu. Pewien naukowiec opublikował pracę udowadniającą, że
szczepionka może powodować autyzm i poleciało... Dziesiątki zrozpaczonych mam
autystycznych dzieci dostały do ręki argument na wytłumaczenie genetycznego pecha ich
pociech... szybko się jednak okazało, że jego badania trudno nawet nazwać
pseudonaukowymi.
...przypomina to trochę zabawę innego naukowca w temacie glutenu i jego wpływu na
nasze życie. Jest pewna choroba, w przypadku której gluten jest niebezpieczną
substancją. Naukowiec postanowił przeprowadzić badania mające potwierdzić lub
wykluczyć szkodliwość glutenu także wśród zdrowych ludzi. Wyniki badań dały mu
pewność, że gluten to zło... Internety szybko wyprowadziły na ulice antyglutenowe
hasła i tysiące ludzi zaczęło zarabiać kokosy na przepisach do bezglutenowej diety.
Po roku lub dwóch naukowiec badania powtórzył bo gryzło go sumienie, że chyba zrobił
coś nie tak i wyniki nieświadomie zafałszował. Jego uczciwość naukowa wygrała z
pokusą sławy Pogromcy Glutenu. Szybko opublikował sprostowanie i kolejne wyniki,
które tym razem zależność między glutenem, a złym samopoczuciem wiernych Powszechnego
Internetowego Kościoła Antyglutenowego wykluczyły. Sprostowanie jednak już kariery w
internetach nie zrobiło i gluten nadal pozostaje wrogiem numer jeden dla wielu.
...piszę o tym bo obserwacja wojenki antyszczepiennej i przypadku glutenowej pomyłki
przypomina mi wszystko to co w polityce wyprawiają zwolennicy spiskowej teorii
dziejów od skrajnego lewa do skrajnego prawa. Jak jest im łatwo wyjaśniać tajemnice
wszechświata, własne porażki, a czasami najzwyklejszy życiowy pech. Internet dał
niektórym nieuczciwym ludziom potężne narzędzie do manipulacji szarym tłumem, który z
lubością na podstawie zafałszowanych dowodów lub przeinterpretowanych przesłanek
zagryza się namiętnie protestując .

Skład grupy
Do żłobków i przedszkoli przestaną przyjmować nieszczepione dzieci.
[Szczepienia] Bill Gates - jak zmniejszyć liczebność populacji ludzkiej!
Mam pewne podejrzenie
Nie musisz szczepić dziecka! - jest wyrok sądu.