Skład grupy

1. Data: 2015-03-23 15:33:34

Temat: Skład grupy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co się tutaj stało ?
Bo kogo mamy w składzie grupy, wariatkę z kielc, która już dawno przestała być
śmieszna i kontrowersyjna, stała się kaftaniarą pospolitą, typową przedstawicielką
pacjentów oddziałów psychiatrycznych.
Połączenie katolicyzmu z wiejską nienawiścią do wszystkiego, co inne od chlewika
pomieszało jej we łbie, nienawiść doprowadziła do choroby psychicznej, mordować
bronią biologiczną, zarazami ludzi chce, co wątek to gej, żyd, szczepionki, gej, żyd,
szczepionki itd.
Leo też już nie jest zabawnie gdy widzimy że filozofia czy psychologia w rękach Leo
nagle kocha rypanie dzieci w odbyty, bo pisze przekłamując treści pod swoje
skłonności i co dziwne Feniks znana dewotka, atakująca za zwykłe pisanie o seksie, tu
nawet japy nie otworzy, no tak przecież rypią sutannowi na potęgę, normą się więc
stało, co on chce od kleru zdziwiona i od pedofili.
Qurczak to tylko na rożen się nadaje bo Kiwikuje, bo tak obszerne są jej wypowiedzi
że po latach, nie mam o niej wielkie pojęcia, co to wogóle za gatunek qurczaka jest.
Są tu jeszcze entuzjaści uryny i zachwytów na kałem, jęczącej wody, jacyś pomylęcy co
żyda wszędzie widzą, by nam pokazywać własne złodziejstwo i cwaniactwo, którym
oblepiają urojonego żyda, mali, nienawistni ze wsi, próźni i wprost jak z wychodka,
co cały świat w chamstwo chcieliby zamienić.
Jest też biczownica, wiadomo odrazu że pod nickiem pojawi się cierpienie, którym
natchniona biczuje siebie, bo tak siebie nie lubi i szuka przez cierpienie
satysfakcji sadystów katolickich by być akceptowana, bez nich wydaje jej się że
przestanie istnieć, rozpadnie się jak przedmiot który z siebie zrobiła.
Jest też czasem Chiron i jego jedyna prawda mocherowego komando, z radia skocz mi na
ryja i wtenczas widzimy jaki świat pełen mordów, ciemnoty, zabobonu i zwyczajnej
psychopati do bliźniego, był wspaniałą cudowną arkadią, którą ludzie porzucili i już
nie ma tradycji łamania kołem czy wieszania kobiet za wosły na słupach, a było tak
piknie, hlip, hlip.

Aż coraz mniej tu zaglądam.

2. Data: 2015-03-23 15:54:57

Temat: Re: Skład grupy
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Co się tutaj stało ?
[ciach]
>Aż coraz mniej tu zaglądam.

No niezla analiza :-DDD

3. Data: 2015-03-23 16:28:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-23 o 15:33, glob pisze:
> [...]

> Jest też biczownica,

> Jest też czasem Chiron i jego jedyna prawda mocherowego komando

Siebie nie widzęu.

Ewa

5. Data: 2015-03-23 17:16:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Siebie nie widzęu.

Załapałaś się na obrończycę sutannowych :-)

Za to mię ni ma, ha! Ale... zara.. zara... czyżbym był świrem?

6. Data: 2015-03-23 17:19:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siebie nie widzęu.

Nie dość, że dewota, to jeszcze ślepa.

7. Data: 2015-03-23 17:20:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-23 15:54, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Taka sanepidowska.

8. Data: 2015-03-23 18:05:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-23 15:33, obywatel glob uprzejmie donosi:

> Aż coraz mniej tu zaglądam.

Aż szkoda, bo objawił się nowy ciekawy przypadek psychiczny: ada co tu
miast na medycynie ujada.

9. Data: 2015-03-23 18:12:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
Dnia 2015-03-23 15:33, obywatel glob uprzejmie donosi:

> Aż coraz mniej tu zaglądam.

Aż szkoda, bo objawił się nowy ciekawy przypadek psychiczny: ada co tu
miast na medycynie ujada.

Jedna wariatka już jest chcąca pozarażać dzieci kobiety i mężczyzn teraz drugi
oszołom, nic ciekawego, wiocha aspołeczna.

10. Data: 2015-03-23 18:18:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Załapałaś się na obrończycę sutannowych :-)
>
> Za to mię ni ma, ha! Ale... zara.. zara... czyżbym był świrem?

Jestes po prostu przeźroczysty i Cię nie zauważył.

Do żłobków i przedszkoli przestaną przyjmować nieszczepione dzieci.
[Szczepienia] Bill Gates - jak zmniejszyć liczebność populacji ludzkiej!
Mam pewne podejrzenie
Nie musisz szczepić dziecka! - jest wyrok sądu.
Szczepienia, jak jest naprawdę - Odra: epidemia medialna i realna? cz. 1 - 17.03.2015