Skład grupy

91. Data: 2015-03-28 08:30:32

Temat: Re: Skład grupy
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
news:55164b6c$0$2189$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> A skoro o delegacji, wróćmy do zagranicznej i daj tego linka na video z
> Nałęczem przyznającym, że prezydent był przegoniony.

Odpowiedziałem Ci- wystarczy przeczytać to, co ja do Ciebie napisałem.
Chciałbym Ci podrzucić coś do zastanowienia: postepując w taki sposób masz
co najmniej 2 cele: jeden- deklarowany, i drugi- rzeczywisty. Jeśli chodzi o
cel drugi- możesz mieć jego świadomość, lub nie. Kwestia jest taka: co
deklarujesz, że uzyskasz takim działaniem? A do czego najpewniej takie
działanie doprowadzi?

--

Chiron

92. Data: 2015-03-28 08:43:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Odpowiedziałem Ci- wystarczy przeczytać to, co ja do Ciebie napisałem.

Kłamczuszku, daj linka - wyskoczyłeś z informacją, że taki jest, a gdy
usłyszałeś "sprawdzam": nio dzieś tam jeś posiukaj siobie.

93. Data: 2015-03-28 09:38:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-27 21:54, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

To Ci Pa.

94. Data: 2015-03-28 14:34:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-03-27 21:54, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> To Ci Pa.

No to- cześć!

--

Chiron

95. Data: 2015-03-28 16:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Mar 2015 07:34:14 +0100, Ghost napisał(a):

> daj tego linka na video z
> Nałęczem przyznającym, że prezydent był przegoniony.

Bo myślącemu człowiekowi trzeba aż ogłoszenia w prasie, że był :->
--
XL
Nie musisz szczepić dziecka!

96. Data: 2015-03-28 17:09:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe że Ikselka zapewnienia o niekaralności bierze ze stron paranoików którzy chcą
siebie i innych przekonać że nie łamią prawa....

Sanepid do antyszczepionkowców: Nie szczepisz? Dostaniesz 1,5 tys. zł kary

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,14453040,Sane
pid_do_antyszczepionkowcow__Nie_szczepisz__Dostanies
z.html

Do żłobków i przedszkoli przestaną przyjmować nieszczepione dzieci.
[Szczepienia] Bill Gates - jak zmniejszyć liczebność populacji ludzkiej!
Mam pewne podejrzenie
Nie musisz szczepić dziecka! - jest wyrok sądu.
Szczepienia, jak jest naprawdę - Odra: epidemia medialna i realna? cz. 1 - 17.03.2015