Szczepienia, jak jest naprawdę - Odra: epidemia medialna i realna? cz. 1 - 17.03.2015

1. Data: 2015-03-23 00:01:05

Temat: Szczepienia, jak jest naprawdę - Odra: epidemia medialna i realna? cz. 1 - 17.03.2015
Od: ada <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=ywTTMutzHOU

2. Data: 2015-03-23 00:06:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak bardzo chcesz wymordować polaków i ich dzieci ,jesteś ruskim szpiegiem,
bo Putinowi by zależało aby polacy padali na wszelkie zarazy przez brak szczepień,
łatwy łup Polska by stanowiła, współpracujesz z ruskimi, no szczerze?

3. Data: 2015-03-23 00:33:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2015 00:01:05 +0100, ada napisał(a):

> https://www.youtube.com/watch?v=ywTTMutzHOU

"Epidemia" odry jest bzdurą dla każdego, kto myśli logicznie i SAM pamięta,
że ta choroba była zwyczajną chorobą wieku dziecięcego, nie powodującą
żadnej paniki ani alarmu medycznego, jest oczywiste, że obecne jest używana
do tworzenia takiej paniki w celu zapwnienia wpływów koncernom medycznym.
Szczepienie przeciw odrze teoretycznie zapewnia jakąś tam odporność - a już
nikt nie wspomina, ze max kilkanaście lat, a nie na całe życie. Traktując
uczciwie sprawę należałoby doszczepiać młodych ludzi po około 15 latach po
pierwszym szczepieniu - bowiem około 20 roku życia nie posiadają już oni
żadnej odporności i właśnie w tym przedziale wiekowym kształtuje się główna
część grupy, która zaraziła się w Disneylandzie - już linkowałam
zestawienie, gdzieś mi się teraz zgubiło.

A teraz RODZYNEK naprawdę nie do pogardzenia:

https://vaccgenocide.wordpress.com/tag/odra-w-disney
landzie/

"(...)Szczepionka może być źródłem rozprzestrzeniania się choroby, której
ma zapobiegać

W wielu ulotkach do szczepionek znajdziecie ostrzeżenie, że osoba
zaszczepiona może zarażać innych chorobą, przeciwko której właśnie się
zaszczepiła. Innymi słowy: sama szczepionka może być źródłem
rozprzestrzeniania wirusa.(...)Czy przeczytałeś ulotkę do szczepionki
przeciw odrze?

[foto ulotki]

Jak wynika to z fotografii ulotki opisanej powyżej, ulotki do szczepionek
zawierają szereg fascynujących informacji, których wymaga od nich prawo, a
o których media z mainstreamu nawet nie pisną.

Tak naprawdę to koncerny mają nadzieję, że nigdy nie przeczytasz ich
ulotek, oni nie chcą Cię informować o skutkach ubocznych szczepionek i ich
toksycznych składnikach. Oni nie chcą byś wiedział, że wiele szczepionek
może tak naprawdę być źródłem rozprzestrzeniania się chorób, przed którymi
mają chronić. Wiele ognisk odry wystąpiło wśród dzieci, których przeciw
niej zaszczepiono.

Taka jest prawda o szczepionkach, o której nie masz wiedzieć. Zamiast
informować społeczeństwo, wolą wciskać Ci tą całą ?naukę? zmiksowaną z
potępianiem, zastraszaniem i cenzurowaniem kogokolwiek, kto mówi o tym, o
czym ulotka do szczepionki pisze czarno na białym.

Szczerze mówiąc, przemysł szczepionkowy jest dziś tak skorumpowany, że dużo
się robi, by nikt nie czytał informacji z ulotki. Przemysł szczepionkowy
chce, by konsumenci nie mieli pojęcia, co się im wstrzykuje lub podaje do
połknięcia.

Tak więc jeśli myślisz o zaszczepieniu swojego dziecka przeciwko odrze z
powodu tego, co stało się w Disneylandzie, zachęcam Cię ? weź lupę i idź do
apteki lub doktora i poproś o ulotkę do szczepionki przeciwko odrze. Jeśli
ją przeczytasz, skład szczepionki będzie Ci odpowiadał, tak jak skutki
uboczne i ryzyko z nią związane, to zrób co chcesz wiedząc, że przynajmniej
odrobiłeś swoją pracę domową zamiast ślepo pozwolić wstrzyknąć swemu
dziecku toksyczne substancje (tak jak to robią ci, którzy samodzielnie
przestali już myśleć)."

Oraz na koniec:

https://vaccgenocide.wordpress.com/2011/06/27/szczep
ienie-dzieci-nie-jest-obowiazkowe-jest-wyrok-sadu/

--

Ikselka
pewni siebie.

4. Data: 2015-03-23 11:13:48

Od: ada <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-23 o 00:33, Ikselka pisze:

> [...]
> część grupy, która zaraziła się w Disneylandzie - już linkowałam
> zestawienie, gdzieś mi się teraz zgubiło.

Dokładnie, wszyscy chorowaliśmy na odrę i ospę i jakoś przez to
przeszliśmy, nikt się na to nie szczepił i się organizm sam uodpornił. A
szczepionki jak piszesz, są źródłem rozprzestrzeniania tych chorób i
częstszych przez to przypadków zgonów i powikłań.

5. Data: 2015-03-23 11:47:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Epidemia" odry jest bzdurą dla każdego, kto myśli logicznie i SAM
> pamięta,
> że ta choroba była zwyczajną chorobą wieku dziecięcego, nie powodującą
> żadnej paniki ani alarmu medycznego, ....
W pełni się zgadza.
Łaziłam do pszedszkola. I my, i nasi rodzice traktowali odrę jak zwyczajną
horobę wieku dziecięcego, z mojego punktu widzenia reagowałam pewnie na to
jak muj pies gdy złapał phły i skubałam go z tego pasożyta:
posłusznie odsłaniał zaphlone miejsce myśląc "znowu złapałem" -
z punktu wiedzenia dziecka tszeba było odleżeć gżecznie kilka dni i po
horobie.
Niektuży mieli większą gorączkę, jakaś tam wysypka i tyle.
To samo z ospą.
W moim odczuciu były to horoby lżejsze od pszeciętnej grypy.

Wtedy za groźniejszą uważało się szkarlatynę, częściej mogąca powodować
powikłania.
Ale i ta po wejściu do masowego użytku antybiotykuw pszestała być groźna.
Szkarlatyny w dzieciństwie nie pszehodziłam,
dlatego zdziwiona byłam gdy kolega w maturalnej klasie
powiedział , że lekarka mu powiedziała, że ma szkarlatynę,
ale to nic i żeby łaził do szkoły.
Głuwnym objawem było złażnie skury na rękah.
Po prostu inne czasy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2015-03-23 12:48:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Doprowadziliście do tego antyszczepieńskowcy że wracają poważne choroby zakaźne, więc
ludzie są przerażeni i to się skończy dla was przymusowym leczeniem lub powieszeniem
na latarni. Już w USA wam się za dupy wzieli i w Polsce też chcą i zrobią ludzie z
oszołomstwem porządek.

7. Data: 2015-03-23 17:46:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2015 11:13:48 +0100, ada napisał(a):

> [...]
> szczepionki jak piszesz, są źródłem rozprzestrzeniania tych chorób i
> częstszych przez to przypadków zgonów i powikłań.

Ja chorowałam, moje dzieci chorowały, chorowali niemal wszyscy moi
rówieśnicy-znajomi oraz ich dzieci.
Dowodem, jak było to powszechne, jest to, że we wszelkich kwestionariuszach
zdrowotnych (przy przyjęciach na kolonie, do przedszkola, do szkoły itp)
znajdowało się jako jedno z wielu rutynowe pytanie o to, czy chorowało się
"na odrę, świnkę, różyczkę (itp) - niepotrzebne skreślić" :-)

--

Ikselka
pewni siebie.

8. Data: 2015-03-23 18:35:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2015 11:47:48 +0100, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> horobie.
> Niektuży mieli większą gorączkę, jakaś tam wysypka i tyle.

Dokładnie tak było! - wysypka i kilkudniowa gorączka, nie za wysoka
zresztą.
I mało które dziecko NIE chorowało na odrę.
--

Ikselka
pewni siebie.

9. Data: 2015-03-23 18:54:46

Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Mar 2015 11:47:48 +0100, Stokrotka wrote:

> [...]
> lekarka mu powiedziała, że ma szkarlatynę,
> ale to nic i żeby łaził do szkoły.
> Głuwnym objawem było złażnie skury na rękah.

a co ci zaszkodzilo na ortografie ?

10. Data: 2015-03-23 18:57:40

Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Mar 2015 18:35:15 +0100, Ikselka wrote:

> Dokładnie tak było! - wysypka i kilkudniowa gorączka, nie za wysoka
> zresztą.
> I mało które dziecko NIE chorowało na odrę.

chorowalem na wszystkie zarazy mimo ze bylem na nie szczepiony

ale za to teraz jeste zdrow jak byk

choc juz po siedemdziesiatce

moje wnuki niestety zdechlaki

cos sie w tych szczepionkach zmienilo

Ludobójstwo na Polakach - szczepionki na HPV
Szczepienia przeciwko żółtaczce wywołują stwardnienie rozsiane
Szczepienia a choroby zakaźne
Epidemia autyzmu na świecie może być związana z przymusem szczepień
Malo znane fakty o szczepieniach przeciwko Heinego-Medina