Apel

1. Data: 2003-10-13 19:38:12

Temat: Apel
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od Myśliwca dostałem list następującej treści:

Szanowni Państwo,
Bardzo proszę o zapoznanie się z projektem nowelizacji ustawy winiarskiej
przygotowanej przez Ministerstwo Rolnictwa oraz ze stanowiskiem w tej
sprawie Polskiego Instytutu Winorośli i Wina. Teksty tych dokumentów są na
mojej stronie: www.winnica.golesz.pl
Jeśli popieracie nasze starania i dobrze życzycie odradzającemu się
polskiemu winiarstwu -pomóżcie w akcji zablokowania tej niefortunnej i
szkodliwej regulacji prawnej.
Z góry dziękuję za życzliwą pomoc!
Roman Myśliwiec

Znów biurokraci usiłują zmajstrowac idiotyczne prawo więc warto by
uczestniczyc w powstrzymaniu tego zalewu kretyństwa.
Wyobraźcie sobie, ze chcą np. wprowadzić zezwolenia na produkcję winogron i
na OBRÓT WINOGRONAMI!!!
Taki pomysł podobny do tego idiotyzmu z makiem!!! :-((
Że o innych bredniach typu Polskie Wino ( jak polskie dżinsy) nie wspomnę.
Pozdrawiam :-)
Hej! kto winiarz - na bagnety!!!
Janusz

2. Data: 2003-10-13 20:18:11

Temat: Re: Apel
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Od Myśliwca dostałem list następującej treści:
>
> Wyobraźcie sobie, ze chcą np. wprowadzić zezwolenia na produkcję winogron i
> na OBRÓT WINOGRONAMI!!!
> Janusz

A tak w telewizji rząd się przechwalał, że chcą ułatwić życie
przedsiębiorcom i
zmniejszyć liczbę koncesji i zezwoleń. Sprawdza się stare powiedzenie
jeszcze,
któregoś z polityków ZSRR: "Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze".
A tak na poważnie to co konkretnie możemy zrobić? Gdzie kierować mail'e?
Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2003-10-13 20:34:03

Temat: Odp: Apel
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> A tak na poważnie to co konkretnie możemy zrobić? Gdzie kierować mail'e?

Albo do Myśliwca (on zbiera wyrazy poparcia), albo do Ministerstwa
Rolnictwa - autorów tego gniota.
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-10-13 20:39:44

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej! kto winiarz - na bagnety!!!

Przyślijcie mi tych autorów tej ustawy do Wołomina..... !!!

Pozdrawiam wk....ny
PP.

5. Data: 2003-10-13 20:42:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bmf2l2$o27$...@n...news.tpi.pl...

> Przyślijcie mi tych autorów tej ustawy do Wołomina..... !!!

Paweł! Napisz do tych baranów, ze Wołomin jest przeciw!! :-))))))
Takie ostrzeżenia podobno bywały skuteczne ;-))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2003-10-14 08:51:27

Temat: Re: Odp: Apel
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):
[...]
> Paweł! Napisz do tych baranów, ze Wołomin jest przeciw!! :-))))))
> Takie ostrzeżenia podobno bywały skuteczne ;-))))))

Tej ustawy jeszcze nie ma ale to co poniżej funkcjonuje już od paru lat:

cyt.
"INSTRUKCJA

Prezydium Krajowej Rady w sprawie lokalizacji i budowy zbiorników wodnych na
działkach w pracowniczych
ogrodach działkowych.

Tekst jednolity uchwały Nr 18/19 Prezydium Krajowej Rady z dnia 31 maja 1996 r. wraz
ze zmianami wprowadzonymi uchwałą Nr 12/98
Prezydium Krajowej Rady z dnia 25 marca 1998 r.

W oparciu o § 77 regulaminu POD Prezydium Krajowej Rady Związku wprowadza instrukcję
lokalizacji i budowy zbiorników wodnych na
działkach w pracowniczych ogrodach działkowych stałych.
§ 1
Działki w stałych pracowniczych ogrodach działkowych mogą być wyposażone w basen,
brodzik, oczko wodne, których łączna powierzchnia nie
może przekraczać 15 m?. Powierzchnię mierzy się po obrysie zabudowy zewnętrznej
zbiornika.
§ 2
Zbiorniki wodne winny być zlokalizowane w części rekreacyjnej działki; basen w
odległości co najmniej 2 m , a pozostałe zbiorniki minimum 1
m od granicy działki.
Maksymalna głębokość zbiorników nie może przekroczyć 1 m.
§ 3
Materiały zastosowane do budowy, jak i wykonanie zbiornika wodnego winno być zgodne
z wymogami sztuki budowlanej, a brzegi winny być
odpowiednio zabezpieczone, w celu zapewnienia bezpieczeństwa dla osób korzystających
z działki.
§ 4
Budując zbiornik wodny należy przewidzieć możliwość wymiany wody i jego opróżnianie
na okres zimowy. Wymiana wody nie może
powodować podtapiania sąsiednich działek. Za szkody wynikłe z tego tytułu
odpowiedzialność ponosi członek Związku posiadający na działce
zbiornik wodny.
§ 5
W przypadku napełniania zbiornika wodnego wodą z sieci wodociągowej ogrodu powinien
być zainstalowany wodomierz do rozliczania kosztów
zużycia wody.
§ 6
1.Zarząd ogrodu ma prawo zapoznać się w każdym czasie z projektem i stosowanymi
rozwiązaniami technicznymi przy budowie zbiornika
wodnego.
2.Zarząd wstrzymuje budowę lub przebudowę zbiornika wodnego w przypadku
stwierdzenia naruszenia obowiązujących w Związku przepisów.
3.Członek Związku obowiązany jest usunąć stwierdzone przez zarząd
nieprawidłowości.
§ 7
Członek Związku posiadający na swojej działce zbiornik wodny ponosi całkowita
odpowiedzialność za zapewnienie odpowiednich warunków
sanitarno - higienicznych oraz bezpieczeństwa.
Prezydium
Krajowej Rady Polskiego Związku Dzialkowców"

No i co? Śmiać się czy płakać?!
Pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2003-10-14 09:05:32

Od: "alfaro" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no cóż, trzeba bedzie z uprawą winorośli schować sie na leśnej polanie w
niedostępnych ostępach, a gąsiorki skrzetnie chować na strychu.
dzieki bogu jako naród mamy we krwi konspiracje :-)

bagnety na balony

alfaro

.

8. Data: 2003-10-14 10:20:58

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> [...]
>
> odpowiednich warunków sanitarno - higienicznych oraz bezpieczeństwa.
> Prezydium Krajowej Rady Polskiego Związku Dzialkowców"

Płakać ze śmiechu
--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

9. Data: 2003-10-14 11:20:01

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no cóż, trzeba bedzie z uprawą winorośli schować sie na leśnej polanie w
> niedostępnych ostępach, a gąsiorki skrzetnie chować na strychu.
> dzieki bogu jako naród mamy we krwi konspiracje :-)

A co tam takiego jest napisane?
Jacek

10. Data: 2003-10-14 11:26:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co tam takiego jest napisane?
> Jacek

Wszystko to, co nie dotyczy ogrodów przydomowych.

Pozdrawia boletus

"Róże w gruncie"
Papryka
Do lubujących się w klonach :)