Apel do osób niepełnosprawnych chcących otrzymać kredyt na samochód z PFRON

1. Data: 2004-12-26 20:17:22

Temat: Apel do osób niepełnosprawnych chcących otrzymać kredyt na samochód z PFRON
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PFRON wprowadził na stronie głównej ankietę dla klientów, dotyczącą
zadowolenia ze współpracy z Funduszem .
Myślę że większość osób niepełnosprawnych zapewne podziela mój pogląd że
Fundusz powinien wznowić program udzielania kredytu na zakup samochodu dla
osób niepełnosprawnych. Dlatego wszyscy którzy myślą o otrzymaniu
preferencyjnego kredytu z Funduszu na samochód i Ci z nas ktorzy może w
przyszłości skorzystają a teraz mogą pomóc niech wypełnią ankietę i na końcu
w załączniku odnośnie uwag co do Funduszu wpiszmy prośbę o celowość
wznowienia kredytu na zakup samochodu z możliwością umorzenia choćby 50%
kredytu.
Im więcej z nas wypełni ankietę i zaapeluje o wznowienie kredytu na samochód
tym szybciej Fundusz może wznowi program.
Ja oprócz prośby na wznowienie kredytu na samochód wpisałem próśbę o
utworzenie kredytu na
WAŻNĄ POTRZEBĘ ZDROWOTNĄ - chodzi mi o otrzymanie kredytu np. na pompę
insulinową dla chorych na cukrzycę (pompa kosztuje10-15 tyś.zł), na leczenie
i invitro dla osób z paraplegią i tetraplegią chcących mieć dziecko (koszt
5-20 tyś.zł), lub na inną ważną potrzebę zdrowotną której nie finansuje
Fundusz Zdrowia np.specjalistyczną protezę dla osób z amputacją nogi czy
ręki.
Mirek

2. Data: 2004-12-26 21:23:22

Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

WAŻNĄ POTRZEBĘ ZDROWOTNĄ - to jest to!!! Może kupiłbym sobie nowego
handbika
od firmy http://www.carbondesign.pl/
To lepsze rozwiązanie dla amputantów od wózka inwalidzkiego i o wiele tańsze
w utrzymaniu od samochodu.
Pozdrawiam Piotr

3. Data: 2004-12-28 07:43:55

Temat: Re: a moze kredyt na wlasne m????
Od: "Anna " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazam ze kredyt na zakup wlasnego mieszkania tez powinien byc dostepny ze
srodkow pfron dla on.
Jak myslicie?

4. Data: 2004-12-28 07:53:15

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazam ze kredyt na zakup wlasnego mieszkania tez powinien byc dostepny ze
> srodkow pfron dla on.
> Jak myslicie?

Jesli mialby byc udzielany na zasadach obecnie obowiazujacych w tej firmie
to czarno to widze.

Leszek

5. Data: 2004-12-30 14:25:53

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Uwazam ze kredyt na zakup wlasnego mieszkania tez powinien byc dostepny ze
> srodkow pfron dla on.
> Jak myslicie?

Kredyt na mieszkanie to drogi kredyt i długoterminowy, załużmy bierzesz i
nie płacisz a żeby eksmitować inwalidę trzeba by znaleźć mu mieszkanie
zastępcze, oj wielu by na to poszło żeby choć jakieś ale własne dostać, i
PFRON chyba nigdy nie zdecyduje się na taki kredyt. Ale ostatnio nic się tam
nie dzieje, mogli by przecież bardziej rozwinąć ofertę kredytów i chociaż
ten na samochód wznowić.
Mirek

M2 Bradley - plany
Kraków praca