Apropo tłustego czwartku

1. Data: 2003-02-27 14:07:27

Temat: Apropo tłustego czwartku
Od: "ND" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś tłusty czwartek! A Ty nie możesz pozwolić sobie na zjedzenia pączka??
Może właśnie to Ty jesteś osobą, która chce schudnąć ?!

bezpłatne konsultacje
znakomity efekt i samopoczucie
fachowa opieka
tylko 15 zł dziennie

Chcesz więcej informacji?? Skontaktuj się z nami: (0-22) 671 74 71

1. Data: 2003-02-27 14:38:19

Temat: Re: Apropo tłustego czwartku
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ND wrote:

> Dziś tłusty czwartek! A Ty nie możesz pozwolić sobie na zjedzenia pączka??
> Może właśnie to Ty jesteś osobą, która chce schudnąć ?!

> [...]

A po miesiącu płacenia 15 zł dziennie za bezpłatne konsultacje
nie będziesz już miał pieniędzy na pączki, ani na inne tuczące
dodatki. Problem jedzenia pączków (za twoje pieniądze) będzie
miał właściciel fachowej opieki.

Krycha
P.S. Chyba wiosna idzie, spamerzy nisko latają.

1. Data: 2003-02-27 14:43:28

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś tłusty czwartek! A Ty nie możesz pozwolić sobie na zjedzenia pączka??
> Może właśnie to Ty jesteś osobą, która chce schudnąć ?!

> [...]

Hmmmmm, a czy to nie aby herbalife? Swego czasu na pl.misc.dieta straszne
gromy spadaly!

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-02-27 15:36:07

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmmm, a czy to nie aby herbalife? Swego czasu na pl.misc.dieta straszne
> gromy spadaly!
>
> pozdrawiam
>
> Nina

herbalife za 15zl? Cos Ty, w zyciu tak nisko ceny nie zejda! a szkoda;-(

pozdrawiam;-)

1. Data: 2003-02-27 16:14:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> wrote
> herbalife za 15zl? Cos Ty, w zyciu tak nisko ceny nie zejda! a szkoda;-(

Zauwaz, ze to 15 zl _dziennie_. Czyli miesiecznie 450 zl. :-)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Re: Kolorowe tusze do rzes
Rzęsy raz jeszcze
Interesuje mnie sprawa olejku rycynowego.
Nie na temat grupy:)
głodówka = oczyszczenie organizmu