Apteki w wawie

1. Data: 2003-10-19 18:22:35

Temat: Apteki w wawie
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. pytanko do Warszawianek, tudzież innych osób zorientowanych w
Wawie. Czy macie jakieś swoje ulubione apteki, gdzie jest duży wybór
kosmetyków, dobra obsługa id? No i czy mmacie jakieś takie sprawdzone, gdzie
na pewno mają i dają próbki? Np. Vichy, ale i innych. Troche mnie przeraża
myśl biegania po olbrzymiej ilości aptek w poszukiwaniu próbek, więc
pomyślałam, że może jakieś sprawdzone macie, tymbardziej, że jak tu nie raz
już było, z tymi próbkami różnie bywa.
Maga

1. Data: 2003-10-20 07:27:03

Temat: Re: Apteki w wawie
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> myśl biegania po olbrzymiej ilości aptek w poszukiwaniu próbek, więc
> pomyślałam, że może jakieś sprawdzone macie, tymbardziej, że jak tu nie
ja mam dwie ulubione, przy rondzie ONZ zupelnie w centrum i "przy
Bazabtarni" na Kabatach
sporo kosmetykow, a jak nie maja to sciagna ci na nastepny dzien i
zadzwonia, rozdaja probki. polecam
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-10-20 07:43:51

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W centrum handlowym Warszawa Wileńska - tam jest samoobsługowa apteka do
17.00 chyba czynna i pracuje tam pani, która doradza, podpowiada - jeżeli
chodzi o kosmatyki. Próbek mają dużo - ale trzeba się upominać.

AgaS

AVON - KATALOG 26/01/2004 - opis
Cienie- efekt mokrych powiek
Tusz L'oreal Double Extension (czarno-biały)
Modna bielizna
puder w pędzlu Avon