Ariston sprzęt AGD - opinie [pralka AVSF 129]

1. Data: 2005-08-26 12:50:35

Temat: Ariston sprzęt AGD - opinie [pralka AVSF 129]
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Właśnie zamierzam kupić nową pralkę
i przymierzam się do zakupu Aristona AVSF 129
(odpowiednie dla mnie wymiary-głębokość 40cm,
niskie zużycie prądu i wody, regulowana
prędkość wirowania do 1200obr/min
ładny "design" duży czytelny wyświetlacz
do elektronicznego sterowania
nie malowane plastikowe elementy
co nie grozi powycieraniem się itp.)

Proszę wszystkich którzy maja jakieś doświadczenia
ze sprzętem AGD Aristona o opinie o tym sprzęcie.

Pozdrawiam serdecznie

Artur Dębski

2. Data: 2005-08-26 12:51:25

Temat: Re: Ariston sprzęt AGD - opinie [pralka AVSF 129]
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAm AVSF109 od jakis 4m-cy i narazie wszystko bez zarzutu :))) Wiec smialo
moge polecic

3. Data: 2005-08-26 13:14:49

Od: "an" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Margaritę i co roku wymiana płytki przy silniku

4. Data: 2005-08-26 13:47:31

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i przymierzam się do zakupu Aristona AVSF 129

Mam AVSD109, 40cm glebokosci, 1000rpm wirowanie.
Pralke mam 1.5 roku, chodzi bez zarzutu.
Jej "inteligencja" zadziwia, skutecznosc prania rowniez.
Mozna miec zastrzezenia co do płukania, czasami domyslne 2krotne płukanie
nie wystarcza, ale na szczescie jest funkcja dodatkowego płukania, którą
uzywam bardzo rzadko.
Jej super-silent działa znakomicie. Silnika nie slychac wcale, podczas
prania slychac jedynie chlupot obracanej wody w bebnie, a przy wirowaniu
szum powietrza pochodzacy od wirujacego bebna.
Kuzyn ma whirpoola '6-zmysł', ktory tez ma silent, a silnik w niej pracuje
jak jakas turbina - tragedia.
Wygodne sterowanie, komfortowy odczyt wykonywanej pracy (wyswietlacz LCD) i
ladny jej wyglad sprawia, ze az chce sie tę pralkę używać ;-)

Pozdrawiam i polecam model AVSD109, lub 129 (1200rpm wirowanie)
arcu

5. Data: 2005-08-26 13:58:54

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam AVSD109, 40cm glebokosci, 1000rpm wirowanie.

Swoją drogą, wie ktoś moze, czemu model AVSD został zastąpiony modelem AVSF,
a poprzednika wycofano z produkcji... ? :)
Zdziwiło mnie, jak sie zorientowałem o tych zmianach, z ciekawosci patrzac,
co to za model AVSF.
(Funkcjonalnie i z wygladu sa identyczne, a moze sie myle...)

Pozd.
arcu

6. Data: 2005-08-26 15:47:07

Od: Włodek <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co nie grozi powycieraniem się itp.)
>
> Proszę wszystkich którzy maja jakieś doświadczenia
> ze sprzętem AGD Aristona o opinie o tym sprzęcie.

Od roku mam AVL 105 (1000obr.) bez zarzutu

termoobieg a pieczenie ciasta
Co to za robactwo? Prusaki / pluskwy?
Pralkosuszarka - połowa wsadu
Ostatnie proba dowiedzenia sie :(