Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"

61. Data: 2019-07-05 21:54:17

Temat: Re: Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-05 12:07, Trybun wrote:

> Ja nie znam nikogo, i na tym opieram swoje zdanie. I nie znam kraju
> który oczekuje po Polsce że będzie dostarczycielem wysoko kwalifikowanej
> kadry pracowniczej. Nawet takie Niemcy zainteresowani są głównie
> zbieraczami szparagów czy hydraulikami...  Bez urazy osób wykonujących
> te zawody.

Ja widze, po Niemcach właśnie, że wydrenowali przede wszystkim
kwalifikowanych fachowców. Myśle, że zbieraczy jadód, to oni znajda
gdzieś indziej i taniej.

62. Data: 2019-07-05 22:04:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-05 12:09, Trybun wrote:

> Daj już spokój z tymi profesorami. Grupa zaczyna przypominać główne
> wydanie "Wiadomości". ;-)

Ale, to nie jest istotne, że on, akurat profesor, istotne jest to, o
czym opowiada.
Gdybyśmy w 89, znali choćby jedną piątą tego co się wtedy odbywało, w
tzw. w kręgach decyzyjnych 'wadzy', to z całą pewnością nie
pozwolilibyśmy na to. Może już w 90-tym, był by ogolnopolski majdan i
rozdupcenie sejmu kontraktowego.

63. Data: 2019-07-06 11:12:26

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2019 o 21:54, Izaura pisze:

> Ja widze, po Niemcach właśnie, że wydrenowali przede wszystkim
> kwalifikowanych fachowców. Myśle, że zbieraczy jadód, to oni znajda
> gdzieś indziej i taniej.

Akurat w Krajach Unii nie ma już "taniej siły roboczej",. No cóż mogę
napisać, teoretycznie masz rację, ale kłuci się to z faktami, moja
jeszcze do niedawna sąsiadka - wykształcenie wyższe, specjalizacja mgr
farmacji - w pod londyńskiej  mieścinie sprząta w hotelu. Kilku innych
podobnie - kwalifikacje wysokie, a zajmują się pracą której w Polsce
nigdy by nie podjęli.

64. Data: 2019-07-06 11:12:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2019 o 22:04, Izaura pisze:

> [...]
> tzw. w kręgach decyzyjnych 'wadzy', to z całą pewnością nie
> pozwolilibyśmy na to. Może już w 90-tym, był by ogolnopolski majdan i

Ale mamy już 2019 i zdaje się że nawet dzisiaj ich rozliczyć z tego nie
możemy. Ktoś kiedyś miał rację mówiąc o Polsce - "teoretyczny kraj".

65. Data: 2019-07-07 23:57:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-06 11:12, Trybun wrote:

> [...]
> farmacji - w pod londyńskiej  mieścinie sprząta w hotelu. Kilku innych
> podobnie - kwalifikacje wysokie, a zajmują się pracą której w Polsce

Zdarza się. W Polsce wiele zawodów/posad, jest jeszcze wciąż
zarezerwowanych dla 'ubeckich dynastji'*.

* - (c) by Michalkiewicz.

66. Data: 2019-07-07 23:59:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-06 11:12, Trybun wrote:

> Ale mamy już 2019 i zdaje się że nawet dzisiaj ich rozliczyć z tego nie
> możemy. Ktoś kiedyś miał rację mówiąc o Polsce - "teoretyczny kraj".

Niestety, to jeszcze potrwa. Teczki które powinny być oddtajnione w 90
roku, nadal są w grze i jeszcze długo będą.

67. Data: 2019-07-08 15:12:01

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2019 o 23:57, Izaura pisze:

> Zdarza się. W Polsce wiele zawodów/posad, jest jeszcze wciąż
> zarezerwowanych dla 'ubeckich dynastji'*.
>
> * - (c) by Michalkiewicz.

Wielce ciekawa teza, możesz coś więcej na ten temat, tylko oczywiście
bez odsyłania do teorii internetowych blogerów.

68. Data: 2019-07-08 15:13:10

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2019 o 23:59, Izaura pisze:

> Niestety, to jeszcze potrwa. Teczki które powinny być oddtajnione w 90
> roku, nadal są w grze i jeszcze długo będą.

Bardziej interesujący jest mechanizm tego szabru, tego zaprzedawania
polskich interesów zagranicznym czynnikom. Co tak właściwie kogo
obchodzi jakaś teczka sprzed lat w kraju gdzie na aktualne zarzuty NIKu
o nieprawidłowościach mianowany kacyk bezczelnie oznajmia że NIK się
myli i ani myśli zrzekać się funkcji, to samo dotyczy choćby uwag RPO,
delikwent z zarzutami zamiast przeprosić i odejść, sam zaczyna stawiać
Rzecznikowi zarzuty. Zachowanie typowe dla zatwardziałych kryminalistów
- "złapią cię za rękę to mów że to nie twoja ręka". Q*wa, w łbie się nie
mieści a tu kabarety z zarzutami dla ludzi którzy kiedyś tam
współpracowali z legalnymi organami państwa...

69. Data: 2019-07-08 21:18:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 15:12, Trybun wrote:

> Wielce ciekawa teza, możesz coś więcej na ten temat, tylko oczywiście
> bez odsyłania do teorii internetowych blogerów.

Najbardziej popularne: prawnicy, lekarze, farmaceuci.

//nie znam ani jednej osoby czynnie uprawiajace w/w zawody, która by nie
pochodziła ze 'sztucznej inteligencji', wykreowanej po 44.

70. Data: 2019-07-08 21:24:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 15:13, Trybun wrote:

> [...]
> mieści a tu kabarety z zarzutami dla ludzi którzy kiedyś tam
> współpracowali z legalnymi organami państwa...

Brak kultury politycznej to także przyczyna.

//abstrachując od legalności tych 'legalnych władz', które wytwarzały
owe 'teczki', nie wiadomi kto dzisiaj używa te 'teczki'?

Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!