Implanty bedo wstawiac, Polakom!

1. Data: 2019-06-18 04:23:30

Temat: Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

... większości, Polaków!

https://wpolityce.pl/polityka/451281-obsesje-grossa-
pis-wygrywa-bo-jest-endecki-i-antysemicki

"Politycy opozycji, komentatorzy i naukowcy z nią sympatyzujący, cały
czas szukają odpowiedzi na pytanie: Dlaczego PiS wygrywa kolejne wybory
i nie udaje się go zatopić kolejnymi ,,aferami?". Padały już oskarżenia o
,,kiełbasę wyborczą", rozdawnictwo, czy straszenie. Jednak Jan Tomasz
Gross, zafiksowany na tematach antysemityzmu, idzie już naprawdę za
daleko. Twierdzi bowiem, że PiS wygrał ponieważ... jest kontynuacją
endecji, a przez to antysemicki, jak Polacy, którzy go wybrali.

Polacy wybrali PiS nie (tylko?, przede wszystkim?) dlatego, że
dostali 500+ czy dodatkową emeryturę, ale dlatego, że w większości są
endekami. Jeśli tak jest, to oznaczałoby, że wyborcy PiS i opozycji
demokratyczno-liberalnej różnią się od siebie światopoglądem, a nie, jak
pokazują dane demograficzne, wykształceniem, poziomem frustracji,
zamożności, czy religijności, chociaż zapewne i w tym lub owym również

-- pisze Gross w tygodniku Tomasza Lisa."

a dalej, jeszcze bardziej odjechane... :)))

2. Data: 2019-06-18 20:58:32

Temat: Re: Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.06.19 um 04:23 schrieb Ilona:
> [...]
pis-wygrywa-bo-jest-endecki-i-antysemicki

>Namalowane czerwonym sprayem napisy "SS, NKWD, ND" i "Katy Europy"
pojawiły się na płycie pomnika upamiętniającego zbrodnię na ludności
żydowskiej w tzw. Zakręconym Lesie koło Wąwolnicy. Właśnie mija rok od
jego postawienia.<

http://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,24879378,wa
ndal-zniszczyl-pomnik-upamietniajacy-pomordowanych-z
ydow.html

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-06-19 03:25:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-18 20:58, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> jego postawienia.<
>
> http://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,24879378,wa
ndal-zniszczyl-pomnik-upamietniajacy-pomordowanych-z

Chciałeś przez to powiedzieć, że to też robota profesora z Princeton
University?

4. Data: 2019-06-19 08:30:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2019 o 02:25, Ilona pisze:

> [...]
ydow.html

> Chciałeś przez to powiedzieć, że to też robota profesora z Princeton

to byl profesor Zazul

--
gazebo

5. Data: 2019-06-19 13:25:55

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.06.19 um 03:25 schrieb Ilona:

> [...]
ydow.html

> Chciałeś przez to powiedzieć, że to też robota profesora z Princeton

Moze jego, a moze niemieckiego kontrwywiadu, bo wlasnie przeczytalem, ze
to on w latach 50-tych wymyslil okreslenie "polskie obozy
koncentracyjne" oraz polski antysemityzm. Pewnie (prof. Gross i Niemcy)
wykorzystuja niedobitki osob bez implantatow i endekow?

Btw. Implantaty to niezbyt tania rzecz. Kasa chorych finansuje tylko z
przodu (do 4 zeba), a inne trzeba samemu splacic. Ca. 1.5T sztuka.

6. Data: 2019-06-20 00:17:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-19 08:30, gazebo wrote:

pis-wygrywa-bo-jest-endecki-i-antysemicki

pis-wygrywa-bo-jest-endecki-i-antysemicki

ndal-zniszczyl-pomnik-upamietniajacy-pomordowanych-z
ydow.html

> to byl profesor Zazul

No pacz pam a wszyscy myślą, że to dr Goebels

7. Data: 2019-06-20 00:29:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-19 13:25, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Btw. Implantaty to niezbyt tania rzecz. Kasa chorych finansuje tylko z
> przodu (do 4 zeba), a inne trzeba samemu splacic. Ca. 1.5T sztuka.

W Niemczech implanty drogie, widać z daleka, że nie wszystkich stać!

https://cdn.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_
public/0d/0e/0d0e5a54-8772-43bc-85bb-90b2f830fae6/no
wacka_2.jpg__655x0_q85_crop_subsampling-2_width-655.
jpg

https://tiny.pl/tccvf

8. Data: 2019-06-20 06:39:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2019 o 23:17, Ilona pisze:

pis-wygrywa-bo-jest-endecki-i-antysemicki

pis-wygrywa-bo-jest-endecki-i-antysemicki

ndal-zniszczyl-pomnik-upamietniajacy-pomordowanych-z
ydow.html

> No pacz pam a wszyscy myślą, że to dr Goebels

no masz, o Lemie tez nie slyszal

--
gazebo

9. Data: 2019-06-20 09:56:28

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.19 um 00:29 schrieb Ilona:

> [...]
public/0d/0e/0d0e5a54-8772-43bc-85bb-90b2f830fae6/no
wacka_2.jpg__655x0_q85_crop_subsampling-2_width-655.

Albo
https://tinyurl.com/yy6wdlwx

10. Data: 2019-06-20 09:58:17

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
public/0d/0e/0d0e5a54-8772-43bc-85bb-90b2f830fae6/no
wacka_2.jpg__655x0_q85_crop_subsampling-2_width-655.

A jego nie stac?
https://tinyurl.com/y694s9f2

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!