kochać, głaskać, przytulać...

1. Data: 2019-06-20 02:29:14

Temat: kochać, głaskać, przytulać...
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Edukacja w Niemczech porażający obraz upadku Zachodu

https://www.youtube.com/watch?v=p5aUDSuruWY

https://us7.proxysite.com/process.php?d=v2stEIOWJWQx
oQrxjhQk2BBr7Alvr12RFji9z9HpD4btM1OiZQ5m&b=1&f=noref
er

2. Data: 2019-06-20 10:00:40

Temat: Re: kochać, głaskać, przytulać...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2019 o 02:29, Ilona pisze:

> Edukacja w Niemczech porażający obraz upadku Zachodu
>
> https://www.youtube.com/watch?v=p5aUDSuruWY

Rzeczywiście porażający obraz. Waszego upadku umysłowego.
Kobieta takie bzdury opowiada, że aż zęby bolą. A wy się podniecacie...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-06-20 11:30:41

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.19 um 10:00 schrieb Kviat:

> Rzeczywiście porażający obraz. Waszego upadku umysłowego.
> Kobieta takie bzdury opowiada, że aż zęby bolą. A wy się podniecacie...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

I co ideologie oraz religie moga zrobic z ludzmi.

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-06-21 03:16:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:00, Kviat wrote:

> Rzeczywiście porażający obraz. Waszego upadku umysłowego.
> Kobieta takie bzdury opowiada, że aż zęby bolą. A wy się podniecacie...

Masz tutaj mały obleśny levaczku, pobierz sobie:

https://www.babykaust.de/09/profa/n-profa/lieben/lie
ben-kuscheln-schmusen.pdf

//babci pokaż :)

5. Data: 2019-06-21 04:26:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 11:30, Silvio Balconetti wrote:

> I co ideologie oraz religie moga zrobic z ludzmi.

Poczytaj 'se' do poduszki.
Ktoś tam popodkreślał najlepsze 'kwiatki' :)

6. Data: 2019-06-21 09:02:26

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.06.19 um 04:26 schrieb Ilona:

> Poczytaj 'se' do poduszki.
> Ktoś tam popodkreślał najlepsze 'kwiatki' :)
>
> https://www.babykaust.de/09/profa/n-profa/lieben/lie
ben-kuscheln-schmusen.pdf

Odgrzewane kotlety w psychoanalitycznym sosie.

>Die Organisation Pro Familia hat in Nordrhein-Westfalen ein eher
fragwürdiges Aufklärungsbuch veröffentlicht. Das jedoch bereits in den
90ern. Seit dem Missbrauchsskandal in einem Mainzer Kindergarten
kursiert ein Artikel von "familien-schutz.de" im Internet. In diesem
empören sich die Autoren über das Aufklärungsbuch "Lieben, kuscheln,
schmusen", welches kleinen Kinder extrem schamverletzende Übungen
empfiehlt. Eltern laufen mittlerweile Sturm gegen das Buch. Doch ist die
harsche Kritik berechtigt.

(...)

Aufklärungsbuch aus den 90ern

Die Empfehlungen aus dem Buch wiegen schwer. Möchten Eltern ihren Kinder
solche Übungen wirklich antun? Doch nun genügt ein Blick auf die Fakten.
Das Buch "Lieben, Kuscheln, Schmusen" erschien in den frühen 90ern. Die
letzte Ausgabe ist von 1996. Das ist jedoch 20 Jahre her und noch immer
muss sich Pro Familia heftiger Kritik aussetzen. Eltern sollten sich
keine Sorgen machen. Das Buch gilt unter Pädagogen höchstens als
Begleitbuch, um die kindliche Sexualität zu verstehen.<

http://www.news.de/panorama/855606267/pro-familia-au
fklaerungsbuch-lieben-kuscheln-schmusen-schamverletz
ende-aufklaerung-fuer-kindergartenkinder/1/
https://de.wikipedia.org/wiki/Lieben,_Kuscheln,_Schm
usen
https://www.zvab.com/buch-suchen/titel/lieben-kusche
ln/autor/lothar-kleinschmidt/
https://web.archive.org/web/20040722074516/http://ww
w.profamilia.de/article/show/602.html

7. Data: 2019-06-21 09:18:17

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.06.19 um 03:16 schrieb Ilona:

> Masz tutaj mały obleśny levaczku, pobierz sobie:
>
> https://www.babykaust.de/09/profa/n-profa/lieben/lie
ben-kuscheln-schmusen.pdf

> //babci pokaż :)

Niestety to tylko 28 stron, a ksiazka liczy ich ponad 117 plus
ilustracje. Dostepna z antykwariatow po 46-50 euro!

Dziwne rzeczy ludzie pisza i swiat jakos z tego powodu nie zginal.
Osobiscie wole inne lektury. Np. ostatnio znalazlem "Pustynie"
Dobraczynskiego o tym jak Izraelici pod wodza Mojzesza wedrowali 40 lat
(mogli to zrobic w pare miesiecy), rabujac i mordujac w imie Jahwe w
drodze do "ziemi obiecanej", w ktorej tez zrobili czystke etniczna.
Ciekawa, ale i pouczajaca bajka.

8. Data: 2019-06-21 20:23:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-21 09:02, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
w.profamilia.de/article/show/602.html

"Das Buch gilt unter Pädagogen höchstens als Begleitbuch, um die

Dokąd w Niemczech, pedagodzy byli, (przy okazji :), zachęcani do
deprawowania przedszkolaków, w pozostałej części Europy mogło to
wzbudzać obrzydzeniem, połączone z oburzenie.
Od kiedy zagadnienie zaczyna dotyczyć polskich dzieci, nie zdziw się,
jeśli reakcje przerosną możliwości niemieckiego systemu protetycznego.

9. Data: 2019-06-21 20:26:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-21 09:18, Silvio Balconetti wrote:

ben-kuscheln-schmusen.pdf

> Niestety to tylko 28 stron, a ksiazka liczy ich ponad 117 plus
> ilustracje. Dostepna z antykwariatow po 46-50 euro!
>
> Dziwne rzeczy ludzie pisza i swiat jakos z tego powodu nie zginal.

Na nieszczęście niektórych, Kulture przekazuje się również w odruchach.

10. Data: 2019-06-21 22:42:40

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> Od kiedy zagadnienie zaczyna dotyczyć polskich dzieci, nie zdziw się,
> jeśli reakcje przerosną możliwości niemieckiego systemu protetycznego.

Ironicznie:
https://pbs.twimg.com/media/D6l_7JFX4AAXJTe.jpg:larg

Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.