Re: Implanty bedo wstawiac, Polakom!

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Date: Tue, 18 Jun 2019 20:58:32 +0200

Am 18.06.19 um 04:23 schrieb Ilona:
> ... większości, Polaków!
>
> https://wpolityce.pl/polityka/451281-obsesje-grossa-
pis-wygrywa-bo-jest-endecki-i-antysemicki

> "Politycy opozycji, komentatorzy i naukowcy z nią sympatyzujący, cały
> czas szukają odpowiedzi na pytanie: Dlaczego PiS wygrywa kolejne wybory
> i nie udaje się go zatopić kolejnymi ,,aferami?". Padały już oskarżenia o
> ,,kiełbasę wyborczą", rozdawnictwo, czy straszenie. Jednak Jan Tomasz
> Gross, zafiksowany na tematach antysemityzmu, idzie już naprawdę za
> daleko. Twierdzi bowiem, że PiS wygrał ponieważ... jest kontynuacją
> endecji, a przez to antysemicki, jak Polacy, którzy go wybrali.
>
>     Polacy wybrali PiS nie (tylko?, przede wszystkim?) dlatego, że
> [...]

pojawiły się na płycie pomnika upamiętniającego zbrodnię na ludności
żydowskiej w tzw. Zakręconym Lesie koło Wąwolnicy. Właśnie mija rok od
jego postawienia.<

http://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,24879378,wa
ndal-zniszczyl-pomnik-upamietniajacy-pomordowanych-z
ydow.html

--
saluto
Silvio Balconetti