Artroskopia Kolana - prosze o wrażenia jeśli ktoś to miał

1. Data: 2003-09-03 15:04:33

Temat: Artroskopia Kolana - prosze o wrażenia jeśli ktoś to miał
Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam

za jakiś czas będę miał wykonywaną Artroskopie Stawu Kolanowego aby
sprawdzić czy nie mam jakichkolwiek uszkodzeń stawu po skęceniu
chciałbym się dowiedzieć jak to wszystko wygląda od strony pacjenta czy jest
bolesne i czy rehabilitacja trwa długo

bardzo będę wdzięczny jeśli ktoś napisze o swoich wrażeniach po tym zabiegu

pozdrawiam i z góry dziękuje

TomeK.

2. Data: 2003-09-03 15:52:10

Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas zabiegu - około 45 minut.
-3 zastrzyki znieczulające w kolano
-masz taki parawanik abyś nic nie widział - ale ja i tak podglądałem :D
-leżysz sobie i praktycznie nic nie czujesz

Po zabiegu udałem się do samochodu i pojechałem do domku.

Po artorsokopii diagnostycznej nie ma żadnej rehabilitacji bo artroskopia
diagnostyczna nic nie robi w kolanie, a uszkodzenia stawu wynikłe z
wprowadzenia kamery są minimalne.
Mówiąc inaczej: jak nie masz urazu i zrobisz sobie artroskopię to
za parę dni śmigasz.

Pozdrawiam
Aha - warto przeciw żółtaczce się zaszczepić.

3. Data: 2003-09-04 12:17:10

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <5...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Czas zabiegu - około 45 minut.
Czasem troszkę dłużej-zależy co robią i czy sobie nie rozmawiają na różne
inne tematy w czasie zabiegu...
> -3 zastrzyki znieczulające w kolano
> -masz taki parawanik abyś nic nie widział - ale ja i tak podglądałem :D
> -leżysz sobie i praktycznie nic nie czujesz
Co do zastrzyków-niektóre szpitale stosują znieczulenie
dooponowe-nieprzyjemne ale przynajmniej nie żygasz jak po narkozie :) Niesie
jednak ze sobą pewien dyskomfort a mianowicie trzeba leżeć przez 24 h od
czasu podania znieczulenia.Nie wolno wtedy siadać i obracanie się na łóżku
też nie jest dobrym pomysłem.Są lekarze którzy pozwalają patrzeć na
monitor-szkoda tylko że nie odpowidają na pytania:( A co do samego
znieczulenia to czasem jeszcze mogą dać "głupiego jasia"(nie pamiętam
fachowej nazwy leku)

> Po zabiegu udałem się do samochodu i pojechałem do domku.
Różne szpitale różne metody

> [...]
> wprowadzenia kamery są minimalne.
> Mówiąc inaczej: jak nie masz urazu i zrobisz sobie artroskopię to
Na twoim miejscu zgodziłabym się na razie tylko na artroskopie
diagnostyczną!!

> Pozdrawiam
> Aha - warto przeciw żółtaczce się zaszczepić.
Popieram :)
Pozdrawiam
Paulina

4. Data: 2003-09-04 20:12:42

Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co do zastrzyków-niektóre szpitale stosują znieczulenie
> dooponowe-nieprzyjemne ale przynajmniej nie żygasz jak po narkozie

Z tym "rzyganiem" to nie przesadzajmy - nie kazdy go doswiadcza. Ja wspominam
zn. ogolne calkiem milo.

Anka

5. Data: 2003-09-07 21:49:17

Od: "herman" <h...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeK." <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> bolesne i czy rehabilitacja trwa długo
>
> bardzo będę wdzięczny jeśli ktoś napisze o swoich wrażeniach po tym

krotki zabieg w zaleznosci od tego co sie dzieje w kolanie
mi wycinali łąkatki (obie)
po 3 miesiacach jezdzilem na rowerze (100km dziennie ;-)))
pozdro
P.S. nie ma sie czego bac - sam bym sobie potrafil juz to zrobic, mialem 3
artroskopie.

6. Data: 2003-09-08 15:06:12

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie czujesz po wyciueciu obu lakotek?nie boli cie juz noga?

Zajady
staż za granica
#odciski
Doktorat - głowa