Astma

1. Data: 2004-04-29 01:34:37

Temat: Astma
Od: "Gorcia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może ktoś orientuje się jak nazywa się poradnia związana właśnie z astmą,
przy instytucie gruźlicy (albo chorób płuc) na Płockiej w Warszawie, i jak
się tam dostać, tzn. czy wystarczy skierowanie.

Dziękuję bardzo za pomoc

2. Data: 2004-04-29 15:15:06

Temat: Re: Astma
Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak nazywa się poradnia zwišzana właœnie z astmš,
> przy instytucie gruŸlicy (albo chorób płuc) na Płockiej w Warszawie, i jak
> się tam dostać

informacje ze stronu Instytutu
http://www.igichp.edu.pl/

PORADNIA ASTMY
Pacjenci ze skierowaniem z zaznaczeniem "astma" są przyjmowani w tej poradni
codziennie, w dniu skierowania, w godz. 9.00-13.00
przyjmuje zespół lekarzy z I Kliniki Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc oraz z
Zakładu Fizjopatologii Oddychania:
poniedziałki: dr n. med. Joanna Chorostowska-Wynimko, lek. med. Izabela Siemion
wtorki: dr n. med. Piotr Boros, dr n. med. Stefan Wesołowski
środy: dr n. med. Monika Franczuk, dr n. med. Maria Korzeniewska-Koseła
czwartki: dr n. med. Piotr Boros, dr n. med. Stefan Wesołowski
piątki: dr n. med. Monika Franczuk, dr n. med. Joanna Chorostowska-Wynimko
Konsultacje prof. Wacława Droszcza - informacje powyżej
Poradnia dysponuje pełnym zakresem możliwości diagnostycznych w zakresie astmy
(testy skórne, spirometria, IgE, próby prowokacyjne z histaminą i metacholiną)

Pacjent zgłaszający się na konsultację do Przychodni Przyklinicznej Instytutu
Gruźlicy i Chorób Płuc powinien przedstawić:
skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu lub specjalisty,
dowód ubezpieczenia w książeczce ZUS (potwierdzenie zatrudnienia co miesiąc),
odcinek ostatniej wypłaty, jeżeli jest rencistą lub emerytem,
podstawowe badania (morfologia krwi, mocz badanie ogólne, OB),
badanie radiologiczne klatki piersiowej z ostatniego miesiąca i dawne do
porównania;
Bez skierowania mogą zgłaszać się pacjenci z rozpoznana gruźlicą lub chorobą
nowotworową dla ustalenia leczenia, które następnie jest prowadzone w
rejonowych Poradniach.
Wszystkie świadczenia lekarskie, badania diagnostyczne dla pacjentów, którzy
spełniają wyżej przytoczone warunki są bezpłatne.
O zakresie badań diagnostycznych decyduje lekarz Przychodni Przyklinicznej .

Pozdrowienia!
daśka

3. Data: 2004-04-29 22:25:57

Od: "Gorcia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za tak wyczerpujaca odpowiedz i wielka pomoc!

Pozdrawiam serdecznie!

Re: [albertan] antykoncepcja
gdzie kupić ochronne okulary słoneczne?
poduszka ortopedyczna
Pytanie do lekarza pierwszego kontaktu!
Moja Mame (65 lat) bola oczy - szukam dobrego lekarza?