Re: [albertan] antykoncepcja

1. Data: 2004-04-28 23:01:32

Temat: Re: [albertan] antykoncepcja
Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje uprzejmie, ze choc jedna osoba przyznala mi prawo do
> wolnosci wyznania i religii. W Polsce jest to bardzo niezwykle.

Zeby Twoje slowa nie okazaly sie puste dolacze sie do wiekszosci:
sio sio sio stad, starczy juz, sio do Izraela czy gdzie tam twoje miejsce

Szanowni Grupowicze, mam prosbe, w miare mozliwosci nie odpisujcie mu, nie
ma najmniejszcej szansy przekonac go do czegokolwiek, to juz przypadek
beznadziejny, kazda odpowiedz nakreca go do wypluwania tych jego
prowokacyjnych, paskudnych i obrazliwych wypocin, nie reaguje na prosby,
grozby, inteligentne tlumaczenia, proste slowa, nie reaguje na nic. Moze
jesli przestaniemy mu odpowiadac po jakims czasie przestanie zasmiecac grupe
swoimi prowokacjami.
Co prawda i ja sam sie w tym momencie do niego odezwalem ale to pierwszy i
postaram sie aby ostatni raz.

Pozdrawiam wszystkich ktorzy wiedza czego dotyczy grupa
Robert