Astma oskrzelowa i malutki Krzyś

1. Data: 2000-09-28 21:49:34

Temat: Astma oskrzelowa i malutki Krzyś
Od: "Anna Krawczyk" <A...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem astmatyczka i alergiczką oraz mamą 4-miesięcznego synka. Jak duże
jest ryzyko,że Krzyś też bedzie ją miał? Jak go od tego uchronić? Może
jakieś dodatkowe szczepienia? dodam, że mąż zdrowy jak ryba.
Na dzień dzisiejszy synek nie ma żadnych niepokojących stanów.

2. Data: 2000-10-01 19:07:13

Temat: Re: Astma oskrzelowa i malutki Krzyś
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Zainteresuj się dla siebie i synka żywieniem optymalnym J. Kwaśniewskiego
Sam wyleczyłem się z pyłkowicy, a astmatycy leczą się jeszcze szybciej (mi
zabrało to ponad 2 lata).
Jacek
Anna Krawczyk <A...@p...com> wrote in message
> [...]
> jakieś dodatkowe szczepienia? dodam, że mąż zdrowy jak ryba.
> Na dzień dzisiejszy synek nie ma żadnych niepokojących stanów.

Osteoporoza może być czynnikiem ryzyka choroby niedokrwiennej serca
dieta chlesterolowa.
Do "optymalnych"
Pytanie dot. choroby noworodka.
RU - 486 abortion-pill