Atak klonow

1. Data: 2005-08-18 09:58:33

Temat: Atak klonow
Od: "mkw20" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam nastepujace problemy z organizmem:
- wysokie cisnienie (przecietnie 140/70 ale bywalo nawet 200/70 - na szczescie
tylko raz i to mierzone przez jakas pania na dworcu PKP Wroclaw Glowny :)),
- nierowne, a nawet bardzo nierowne bicie serca w stanie spoczynku; po wysilku
lub dluzszym ruchu, praca serca sie stabilizuje,

Moje dane:
- wiek 23 lata,
- waga 75 kg,
- wzrost 190 cm,
- nie pale,
- pije ostatnio bardzo rzadko (1, 2 piwa),
- uprawiam sporty,
- brak innych chorob, ostatnio katar jakies 3 lata temu,
- puls przy pomiarach cisnienia wynosil <=60.

Dodam, ze czuje sie bardzo zdrowo. Codziennie staram sie robic pompki,
brzuszki, podciagniecia itp. Bylem kiedys u kardiologa na badaniach AZS i
kobiecina wspomniala cos o migotaniu przedsionkow i szumach w komorach (?) -
niestety zignorowalem jej diagnoze, ale widze, ze problem nie ustapil, dlatego
zwracam sie do Was: co powinienem robic, co jesc (czytam, ze przydaloby sie
troche potasu, magnezu i innych metali kolorowych :)) itp.? Lekarstwa chce
brac w ostatecznosci, wierze, ze mozna zaradzic temu odpowiednia dieta i
trybem zycia - jesli nie, prosze mnie poprawic. Dzieki.
mkw20

2. Data: 2005-08-18 10:52:48

Temat: Re: Atak klonow
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Aug 2005 09:58:33 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, mkw20
napisał(a):

> [...]
> brac w ostatecznosci, wierze, ze mozna zaradzic temu odpowiednia dieta i
> trybem zycia - jesli nie, prosze mnie poprawic. Dzieki.

A może ćwiczenia wykunujesz nagle, bez mniejszej rozgrzewki po dłuższym
bezruchu i być może taki zryw rozregulowuje lekko serducho. Ja miałem
kiedyś lekką arytmię, ale kardiolog stwierdził, że wszystko jest w porządku
(i nikt jeszcze u niego nie wytrzymał tak długo na teście wysiłkowym :) )
Gdy przestałem mieć treningi późnym wieczorem gdzie po całym dniu na
uczelni, nagle zaczynałem dosyć intensywnie biegać, skakać, robić pompki i
inne wygibasy, te lekkie arytmie które miałem ustały.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-08-18 12:01:55

Od: "bbk" <f...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem kiedys u kardiologa na
> badaniach AZS i kobiecina wspomniala cos o migotaniu przedsionkow i
> szumach w komorach (?) - niestety zignorowalem jej diagnoze,

No wlasnie,lepiej zasuwaj do kardiologa.On ustali czy migotanie sie
utrwalilo i moze skieruje na umiarowienie.Jesli masz problem to duzy
wysilek tylko pogarsza stan twojego serca i do tego to
nadcisnienie...Nie bagatelizuj tego bo sie moze zle skonczyc.

4. Data: 2005-08-18 18:00:04

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brac w ostatecznosci, wierze, ze mozna zaradzic temu odpowiednia dieta i
> trybem zycia - jesli nie, prosze mnie poprawic. Dzieki.

A co to ma wspólnego z tytułem ?

5. Data: 2005-08-18 20:38:55

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkw20" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brac w ostatecznosci, wierze, ze mozna zaradzic temu odpowiednia dieta i
> trybem zycia - jesli nie, prosze mnie poprawic. Dzieki.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Daj se na luz. W twoim wieku tez se fundowałem takie atrakcje itez mi komory
migotały. Komputerowe EKG wykazywało blok przedsionka a analogowe, że
wszystko w normie. Jak sie dobrze czujesz to sie nie przejmuj.

Ptasia grypa w zachodniej Rosji i Japonii
Jak odnaleźć lekarza?
nadwrazliwosc na zapachy, zawroty glowy
ekspozycja personelu med. na HCV itp - procedury postepowania
glukoniany i chlorki