Atenolol, czym zastąpić ?

1. Data: 2005-03-02 14:18:26

Temat: Atenolol, czym zastąpić ?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chyba skazany na branie tego specyfiku chyba, że coś mi
poradzicie.
Po miesięcznym pobycie w szpitalu - niedługo będzie 3 lata -
z powodu 210/170/super_szybko oraz anemii i kilku jeszcze przypadłości.
Wróciłem do domu z dietą Atenolol, Tertensif, Enarenal, ... i inne na inne
przypadłości ;-) (teraz zostały już tylko leki na nadciśnienie).
Po pewnym czasie pojawiła się łuszczyca na łokciach, po zaleceniu
dermatologa i uzgodnieniu z lekarzem prowadzącym odstawiłem atenolol (2 razy
dziennie po 1/2 25mg)
Niestety po 3 miesięcznym okresie (łuszczenie znikło niemal natychmiast)
pracy bez sterowania moja pompa ssąco-tłocząca zaczęła wariować no i teraz
znów biorę :-( ale normować się będzie jeszcze długo.

Czy znacie jakiś sposób na pogodzenie leczenia tych dwóch chorób ? Bo
oczywiście łuszczyca od razu wróciła i pomimo smarowania łuszczące się
obszary są coraz większe.

Najlepiej gdybym ja zrozumiał te porady, ale niekoniecznie, jeśli mój lekarz
prowadzący zrozumie.

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

2. Data: 2005-03-03 10:02:19

Temat: Re: Atenolol, czym zastąpić ?
Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 8 lat biorę Atenolol i nic złego nie zauważyłem .
Nie jestem lekarzem , więc nic nie będę Ci polecał ,
ale jednocześnie z Atenololem biore lek TENOX
też na ciśnienie i dla mnie naprawdę skuteczny .
Zbyszek
Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d04j7d$dm3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/
> Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie :-)

Naderwania mięśnia
Czy mogę sama zmienić soczewki na O2optix?
zapraszam
czy blizniaki jednojajowe moga byc roznej plci?
Pytanie o adresy ośrodków leczenia bezdechu u osób dorosłych