cukrzyca + ciąża

1. Data: 2005-03-02 14:34:56

Temat: cukrzyca + ciąża
Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

no i w końcu - jesteśmy w ciąży....

jestem od prawie roku chora na cukrzycę typu 1 i... co dalej?

moze ktoś mi powie co robić żemy temu małemu potworkowi nie zaszkodzić i
pomóc mu żyć?

Ewa

2. Data: 2005-03-02 15:54:16

Temat: Re: cukrzyca + ciąża
Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

super trzymac cukry. Naczestrza przyczyna komplikacji i poronien u kobiet z
1 w ciazy sa duze wahania cukrow.

Super ! Trzymaj sie !
i zobacz tu http://www.forum.akcjasos.pl/viewforum.php?f=3

Simonto

3. Data: 2005-03-02 17:02:20

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

FHULIKOR <l...@n...pl> napisał(a):

> [...]
>
> jestem od prawie roku chora na cukrzycę typu 1 i... co dalej?
>
> moze ktoś mi powie co robić żemy temu małemu potworkowi nie zaszkodzić i

Wszystko to powie ci lekarz diabetolog i poloznik. Moja corka miala cukrzyce
ciazowa /minela na szczescie/ byla na diecie, w domu miala wypozyczony ze
szpitala glukometr i pare razy dziennie kontrolowala cukier po posilkach bo
nawet po jednym plasterku macy potrafil skoczyc do 240. Brala pozniej
insuline, nauczyla sie jesc wlasciwe potrawy i jakos dotrwala do konca ciazy,
wszystko bylo OK

Atenolol, czym zastąpić ?
Naderwania mięśnia
Czy mogę sama zmienić soczewki na O2optix?
zapraszam
czy blizniaki jednojajowe moga byc roznej plci?