Athryl

1. Data: 2002-05-13 10:40:54

Temat: Athryl
Od: "Bartek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

W zwiazku z problemem z kolankiem chcialbym sprobowac Athryl'u.
Kolanko czasami lubi sie "zatrzec", nic w nim nie strzela i ogolnie jest
spoko, ale po duzym (b. duzym wysilku, konkretnie kilka (4-5) godzin jezdzie
na rowerze, bo biegac moge ile wlezie :) ) zaczyna pobolewac i raz nawet
lekko zablokowalo sie.
Pytanko 1: czy dostane go w aptece bez recepty ?
Pytanko 2: jakies specjalne zalecenie przy przyjmowaniu tego leq ?
Pytanko 3: jakie leki czy cos innego uzupelniajacego mozna/trzeba jeszcze
przyjmowac rownoczesnie ?
Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam
Bartek

2. Data: 2002-05-13 12:02:08

Temat: Re: Athryl
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pytanko 2: jakies specjalne zalecenie przy przyjmowaniu tego leq ?
> Pytanko 3: jakie leki czy cos innego uzupelniajacego mozna/trzeba jeszcze

jest na receptę i przerażająco drogi. Istnieją leki np. w USA znacznie
skuteczniejsze i znacznie tańsze...
jfk

3. Data: 2002-05-13 12:25:15

Od: "Bartek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości

> jest na receptę i przerażająco drogi. Istnieją leki np. w USA znacznie
> skuteczniejsze i znacznie tańsze...

Jak sie te "cuda" ;) nazywaja ? Czy jest jakas mozliwosc sprowadzenia ich
(wysylkowo?) i czy tez potrzebna bedzie tam recepta ?
W Kanadzie tez sa do dostania ? Bo tam predzej mialbym znajomych.

Pozdrawiam
Bartek

4. Data: 2002-05-14 08:15:44

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:abob7t$d02$1@news.tpi.pl tako rzecze Bartek

> Jak sie te "cuda" ;) nazywaja ? Czy jest jakas mozliwosc
> sprowadzenia ich (wysylkowo?) i czy tez potrzebna bedzie tam
> recepta ? W Kanadzie tez sa do dostania ? Bo tam predzej mialbym
> znajomych.
Moze ten link Ci pomoże
http://free.of.pl/z/zzsk/articles/chrzastka.html

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

5. Data: 2002-05-16 05:50:11

Od: "JS" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tez interesuje sie tematem : athryl sie szybko zuzywa (1x1 dziennie) i dla
budzetu jest sporym obciazenieniem.
Jednak zaden z trzech ortopedow z ktorymi rozmawialem nie byl w stanie
zaproponowac nic innego.
Moze w PL tylko to jest dopuszczone??
Co robic ? Mam lekko uszkodzona chrzastke stawu kolanowego. Kuracja
zalecona przez lekarzy to:
-athryl
-traumon podawany ultradzwiekami
-magnetronik
Co jeszcze mozna zrobic w tej sprawie?

Pozdrawiam wszystkich,
Jan

PS
ponizszy link chyba nie dziala

6. Data: 2002-05-16 07:20:19

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:abvh18$qnj$1@news.tpi.pl tako rzecze JS

> Witam,
> tez interesuje sie tematem : athryl
[...]
> PS
> ponizszy link chyba nie dziala
Nie tylko link, cały serwer :-(
Niedługo powinno być OK, a ten tekst Ci podeśle na priva (mam w domu na
HD)

7. Data: 2002-05-16 11:00:07

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:abvh18$qnj$1@news.tpi.pl tako rzecze JS

> ponizszy link chyba nie dziala

Teraz (czwartek 11:26) już działa

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie
szybko jak młodzi początkujący.

Homeopatia bzdura czy coś w tym jest?
nowotwor a pigulki?
natretna grzybica