Automat do pieczenia chleba ...

61. Data: 2010-08-31 19:09:16

Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-08-30 21:57, niebożę Artur Lew wylazło do ludzi i marudzi:
> A szczerze mowiac nie wiem czy to legenda czy nie.
> Babcia Ci nie mowila ze nie wolno goracego ?
> ;)
> Zobacz np
> http://zapytaj.com.pl/Category/016,008/2,1860879,Dla
czego_nie_wolno_jesc_cieplych_wypiekow.html

Taaa... powiedzmy...
Wyjęty z pieca drożdżowiec lub sernik ze szklanką zimnego mleka - coś
obłędnego...

Qra, ze zlinkowanych odpowiedzi wynika, iż z nieustającym bólem brzucha

62. Data: 2010-08-31 19:49:41

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-31 21:04, Qrczak pisze:
> Tą pokrzywą toś zaintrygował... Czuć ją w wypieku?
Taka z torebki srednio ale byla w przepisie...
Czasem udaje sie dostac na bazarze normalna suszona i smak jest super.
Zamiast pokrzywy czasem przez pomylke dodaje miety i smak o dziwo jest
bardzo fajny i subtelny :)
To przepis do eksperymentow.

> Reszta składników jest mi dobrze obznajomiona, z tą różnicą, że kminek
> wolę w całości a otręby także żytnie i owsiane.
Mielony kminek w przepisie to uklon w strone ludzi z zamojskiego i
lubelskiego bo oni chyba w genach maja nienawisc do kminku w calosci ;)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

63. Data: 2010-09-08 13:15:28

Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sie, 18:27, Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
wrote:

>         Mam już drugą. Pierwsza, marki właśnie Alaska padła po ponad trzech
> latach. Czyli jakieś 1500 wypieków. U mnie dużo chleba idzie, bo dobry jest.

Pieczesz 4 razy dziennie dzien w dzien?
U mnie program pieczenia to jakies 2,5-3h to by dawalo ponad 12h
ciaglego pieczenia chleba dziennie.

Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

--
Lukasz Sczygiel

64. Data: 2010-09-08 13:55:36

Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-09-08, ptoki <s...@g...com> wrote:

> Pieczesz 4 razy dziennie dzien w dzien?
> U mnie program pieczenia to jakies 2,5-3h to by dawalo ponad 12h
> ciaglego pieczenia chleba dziennie.
>
> Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

może jestem inny, ale 3 lata po 365 dni, to około 1100 dni. co by dawało
1.5 chleba dziennie by uzyskać 1500 po 3 latach. nie 4 dziennie.

Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

65. Data: 2010-09-09 19:29:45

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-08 15:55, hubert depesz lubaczewski pisze:

> może jestem inny, ale 3 lata po 365 dni, to około 1100 dni. co by dawało
> 1.5 chleba dziennie by uzyskać 1500 po 3 latach. nie 4 dziennie.
>
> Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

Dodam że na pięć - sześć osób. W tym są osoby, które potrafią rosnąć po
13cm/rok. Znaczy dzieci w górę, a ja wszerz.

Adam

Lodowka - zabudowa tylko na gruncie ? ? ?
Jaki odkurzacz do 1000 zł?
kuchnia sąsiada pod sypialnią -> problem ?
Nasza zmywarka padła
TV-SAT zbiorcza?