Ave Wielki Tkacz !

1. Data: 2000-04-17 06:16:35

Temat: Ave Wielki Tkacz !
Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie wydaje sie Wam czasem, ze istnieje jakis niewidzialny system nici polaczonych
w jedna gigantyczna pajeczyne ? A jezeli jest pajeczyna to jest i Pająk ktory z
kunsztem artysty przedzie i przeplata jedwabne nici zycia.
Ciekawe czym sie kieruje laczac je? gruboscia, elstycznoscia, czasem uprzędzenia... A
moze robi to na chybil trafil...?? Ot przykleja nic do nici i jest. Tak czy inaczej
zadna nic nie moze ot tak sobie przepasc bez sladu bo jest sklejona z wieloma innymi
i jej brak spowodowalby dekompozycje sieci wiec i sam Pajak dba o to by wszystkie
nici byly mocno sklejone.

1. Data: 2000-04-17 14:10:34

Temat: Re: Ave Wielki Tkacz !
Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

No nie calkiem :-))) Chodzi mi o bardziej globalne pojecie i chyba bardziej
metafizyczne... A poza tym watpie by Pajonk Hfat laczyl nici pajeczyny;-))nawet te
IT-owe bez ujmy dla Jasnie Hfata :-)))
MałGosia napisał(a) w wiadomości: <8df7ue$pkd$1@info.cyf-kr.edu.pl>...
a imie jej ... (pajeczyny) INTERNET....

a Tkacz? Pajonk Hfat (miedzy innymi :))))

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2000-04-17 17:39:41

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nawet nie wiesz ile to wymaga wysilku :-)))

--
Pajonk Tkacz
Szczęśliwy Obywatel Świata

1. Data: 2000-04-17 17:40:48

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie calkiem :-))) Chodzi mi o bardziej globalne pojecie i chyba bardziej
metafizyczne... A poza tym watpie by Pajonk Hfat laczyl nici
pajeczyny;-))nawet te IT-owe bez ujmy dla Jasnie Hfata :-)))

****************

Jam ujmy nie poczul. :-)
A co do nici to czasem jak tak sobie siade i robie............

Pajonk

1. Data: 2000-04-17 21:57:35

Od: b...@p...pl (brand) szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat <m...@k...net.pl>napisal:
> A co do nici to czasem jak tak sobie siade i robie............

To ci calkiem fajny szaliczek na zime wyjdzie :-))

Pozdrawiam,
Jakub Spiewak

Brand - vortal o promocji
www.brand.pnet.pl
b...@p...pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-04-18 06:17:33

Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Ach!! Jasnie Hfacie wyjasnijze mi swa wielka tajemnice:
Uzywasz welny z owcy Szetlandzkiej czy zwyczajnej Berberyjskiej?
Bo wiesz Szetlandzka jest o tyle dobra ze nie rozciaga sie po praniu ;-)))
a skolei Berberyjska nie traci tak szybko kolorow ;-)))
Zgorym Ci wdzieczna za twa odpowiedz :-)))))

Pajonk Hfat napisał(a) w wiadomości: <38fb5c28$3@news.vogel.pl>...

1. Data: 2000-04-18 10:10:12

Temat: Odp: Ave Wielki Tkacz !
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

ROXANNE:
> [...]
> sladu bo jest sklejona z wieloma innymi i jej brak spowodowalby
> dekompozycje sieci wiec i sam Pajak dba o to by wszystkie nici byly

OK! A jesli kazdy czlowiek jest 'pajakiem' wlasnego zycia?
Wszak mamy wolna wole.

Czasami robimy cos i sprawia nam to radosc a czasem nie robimy czegos
i aby 'postawic na swoim' w zaniechaniu musimy niezle sie napracowac przy
czym nieraz sporo nas to kosztuje.
Ogolnie trudno powiedziec ze czlowiek posiada bezwzgledny system oceny
dobra i zla. Potrafimy rozroznic radosc i smutek zas nie jestesmy w stanie
zrozumiec zwykle tego co dzieje sie wokol nas, celu ktoremu to 'sluzy'.

Pewnie dlatego wlasnie istnieja np religie ktore podaja nam 'recepty' jak
radzic sobie z zyciem.

Caluski. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-04-18 10:25:22

Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Czarku myslalam o tym i zdecydowanie odrzucam wersje ze kazdy jest
takim "Tkaczem" zycie byloby strasznie chaotyczne a przeciez tak nie jest.
Trafiamy na ludzi przeznaczonych nam ktorzy nas kochaja lub nienawidza ale
tworza nasza Wlasna Legende i bez nich nasza pajeczyna bylaby niepełna. A
zreszta z gory inaczej to wyglada jest jak piekna, misternie utkana
pajeczyna. Tylko czasem na pajeczynie blyszcza perelki lez ktore opadly z
Zalosci Tkacza....

KWESTIA WEWNETRZNEGO PRZEKONANIA JEST CZY SAMI KREUJEMY WLASNE ZYCIE CZY
TYLKO POSTEPUJEMY ZGODNIE Z CZYIMS PLANEM
Czarek napisał(a) w wiadomości: <8wWK4.13082$hK2.255062@news.tpnet.pl>...

1. Data: 2000-04-18 15:11:29

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> KWESTIA WEWNETRZNEGO PRZEKONANIA JEST CZY
> SAMI KREUJEMY WLASNE ZYCIE CZY TYLKO POSTEPUJEMY
> ZGODNIE Z CZYIMS PLANEM

OK! Wszyscy jestesmy czescia wielkiego planu i wszyscy jestesmy
niewolnikami milosci.
Roznie to mozna nazywac. :)

Pozdrowiam. :)
--