Avon - chwale i polecam [dlugie]

1. Data: 2003-11-19 11:13:20

Temat: Avon - chwale i polecam [dlugie]
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ganiłam kosmetyki Avonu, że mi nie odpowiadają i wyszyło, że
mips Avonu nie lubi. Oczywiście to nieprawda. Są i takie 'mazidła',
które uważam za bardzo trafione. Zrobiłam nawet listę tych, które
najbardziej mi służą. Kolejność przypadkowa.

1.Pomadka pielęgnacyjna. Nie pozostawia białych śladów na ustach,
dobrze natłuszcza naskórek i ma przyjemny zapach. Wydajna.
2. Dezodoranty perfumowane w spreju i kulce. Śliczne, trwałe zapachy.
3. Wygładzająca szminka Beyond Colour. Doskonała na spierzchnięte usta
- w mig je wygładza. Ma miękką, kremową konsystencję. Dobrze się
rozprowadza.
4. Odżywcza szminka nabłyszczająca. Apetycznie pachnie (i smakuje;)),
szalenie wydajna - starczyła mi na całe lato przy codziennym używaniu,
nawet po kilka razy.
5. Preparat do demakijażu oczu z odżywką - to białe mleczko. Dobrze
zmywa tusz i cienie, nie podrażnia spojówek.
6. Wydłużający tusz do rzęs. Tusz sam w sobie jest kiepski, za to ma
genialną szczoteczkę.
7. Puder w kamieniu. Mój faworyt. Nie zatyka porów, doskonale matuje, a
jest praktycznie niewidoczny. Opakowanie starczy na baaaardzo długo.
8.Żel pod oczy z liposomami. Łatwo się wchłania, przyjemnie nawilża, ma
ładny łososiowy kolor.
9. Krem "Poranny blask". Cudowny zapach! Ładnie rozświetla twarz,
zwłaszcza w sztucznym świetle.
10. Mleczko oczyszczające Avon Solution. Gęsta, kremowa konsystencja i
łagodny zapach. Zmywa podkład i puder bez problemu.
11. Tonik bezalkoholowy Solution. Doskonałe uzupełnienie mleczka.
12. Krem nawilżający z witaminą E. Owszem, nawilża i lekko rozjaśnia
twarz. Ładnie pachnie.
13. Wyszczuplajcy krem antycellulitowy. Ciekawy zapach. Dobrze się
wchłania i zmiękcza skórę.
14. Żel oczyszczający Solution. Przyjemnie "szoruje" i wygładza skórę.
15. Mleczko ujędrniające Solution. Pachnie długo i oryginalnie,
zostawia błyszczące drobinki.
16. Żel oczyszczający z mikrokapsułkami tlenowymi Anew. Genialnie myje
i tonizuje twarz. Nie powoduje uczucia "ściągnięcia" skóry.
17. Oczyszczająca maseczka Anew. Pachnie jak oranżada, rozjaśnia twarz.
18. Żel do mycia ciała i krem oliwkowy Avon SPA. Zapach początkowo mi
się nie podobał, ale z czasem się przekonałam. Żel nie wysusza skóry.
Krem dobrze i długo nawilża i natłuszcza.
19. Peeling Clearskin. Stosuję go do ciała, do twarzy jest za ostry.
Pozostawia uczucie mroźnej świeżości.
20. Balsamy Avon Naturals. Moje ulubione zapachy to: Bukiet Lilii,
Koszyk Borówek i Zielona Herbata.
21. Żel pod prysznic Avon Kids o zapachu truskawek. Łagodny i baaardzo
apetyczny.
22. Płyn do higieny intymnej. Koszmarnie wydajny! Ma nietypowy, świeży
zapach.
23. Płyny do kąpieli. Moje ulubione to jaśminowy (mrrr..) i
żurawionowo-jabłkowy.
24. Woda toaletowa Pink Suede. Na początku uznałam za bardzo
nietrafiony prezent, ale widać mój zmysł powonienia się zmienił, bo
obecnie zapach bardzo mi się podoba. Idealny na jesień.
25. Dezodoranty Yassou. Świeże, ładne i trwałe zapachy.
26. Maseczka złuszczająca z grejpfrutem. Delikatna acz skuteczna w
działaniu.
27. Sprej do włosów Sunny Sky. Śliczny, słoneczny zapach.
28. Samoopalacz w spreju. W nowej ulepszonej wersji jest naprawdę
dobry.

Na pewno znajdzie się jeszcze kilka kosmetyków, które z czystym sercem
mogę polecić. Jak sobie coś przypomnę, to dopiszę do listy.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-19 11:25:28

Temat: Re: Avon - chwale i polecam [dlugie]
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:
> 2. Dezodoranty perfumowane w spreju i kulce. Śliczne,
> trwałe zapachy.

Tak, dołączam się do tych pochwał. :-) Ja uwielbiam bezzapachowy "On Duty" w
kulce.

> 4. Odżywcza szminka nabłyszczająca. Apetycznie pachnie (i
> smakuje;)),

Owszem, zapach jest bardzo ładny, ale...mnie trochę wysuszała usta.

> 5. Preparat do demakijażu oczu z odżywką - to białe
> mleczko. Dobrze zmywa tusz i cienie, nie podrażnia
> spojówek.

Zgadzam się. Jest to jeden z lepszych preparatów do demakijażu oczu, jakie
mialam okazję stosować. Avon robi też płyn do demakijażu w takim zielonym
pojemniczku, i ten jest o wiele gorszy. U mnie podrażniał spojówki, jak
brałam go ciut za dużo. W zasadzie trudno ocenić, jaka ilość jest
odpowiednia, gdyż tusz zmywa się nim raczej ciężko. Trzeba trochę potrzeć
oko, czego nienawidzę robić.

> 6. Wydłużający tusz do rzęs. Tusz sam w sobie jest kiepski, > za to ma
genialną szczoteczkę.

Ja za tuszami Avonu nie przepadam. Mam resztki pogrubiającego, w takim
szarym opakowaniu, i jest kiepski. Po godzinie zaczyna się kruszyć. A jeden
tusz woodoodporny rozmazał się w wodzie. Było to latem, jak poszłam sobie
pływać w jeziorku. ;-)

> 7. Puder w kamieniu. Mój faworyt. Nie zatyka porów,
> doskonale matuje, a jest praktycznie niewidoczny.
> Opakowanie starczy na baaaardzo długo.

Nie próbowałam żadnych pudrów Avonu, ale z podkładów zawsze byłam niezbyt
zadowolona. W tej samej cenie opłaca się bardziej kupić coś Max Factor.

> 9. Krem "Poranny blask". Cudowny zapach! Ładnie rozświetla > twarz,
zwłaszcza w sztucznym świetle.

O ile dobrze pamiętam, jakiś czas temu nazywałaś ten krem "pomyłką"...

> 13. Wyszczuplajcy krem antycellulitowy. Ciekawy zapach.
> Dobrze się wchłania i zmiękcza skórę.

Zgadzam się. Efekty może nie są takie, jak zachwalają je w reklamach, ale
napewno można stwierdzić po dłuższym stosowaniu, że działa. Zresztą wiele
zależy też od stopnia nasilenia problemu.

> 20. Balsamy Avon Naturals. Moje ulubione zapachy to: Bukiet > Lilii,
Koszyk Borówek i Zielona Herbata.

Potwierdzam. :-)

> 23. Płyny do kąpieli. Moje ulubione to jaśminowy (mrrr..) i
> żurawionowo-jabłkowy.

I znowu mam wrażenie, że kiedyś pisałaś, że każdy żel pod prysznic Avonu
wysuszył Ci skórę.

> 25. Dezodoranty Yassou. Świeże, ładne i trwałe zapachy.

Ale niektóre przywodzą na myśl płyn do dezynfekcji toalet.
;)

Ligeia

1. Data: 2003-11-19 11:50:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia napisał/a w news:bpfjv4$pnr$1@foka.aster.pl:

> Nie próbowałam żadnych pudrów Avonu, ale z podkładów zawsze byłam
> niezbyt zadowolona.

A to tak. Żaden mi nie pasowała, a najgorszy był ten z serii
wodoodpornej. Fuj!

> O ile dobrze pamiętam, jakiś czas temu nazywałaś ten krem
> "pomyłką"...

Ja?! W życiu robaka! To była Lia.

> I znowu mam wrażenie, że kiedyś pisałaś, że każdy żel pod prysznic
> Avonu wysuszył Ci skórę.

No tak, ale ja piszę tutaj o płynach do kąpieli, a nie o żelach pod
prysznic:) (fakt, ten cytrusowy był paskudnie wysuszający).

mips

1. Data: 2003-11-19 11:53:03

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> [...]
> 27. Sprej do włosów Sunny Sky. Śliczny, słoneczny zapach.
> 28. Samoopalacz w spreju. W nowej ulepszonej wersji jest naprawdę

A ja do te listy tak na szybko moge dorzucic:
1. krem dotleniajacy Anew - super ozywia buzie,
2. zel pod oczy Zrodlo Mlodosci Anew - slicznie nawilza i lekko wygladza
zmarszczki,
3. sztyft przeciwzmarszczkowy Anew - delikatnie natluszcza i rozjasnia skore
pod oczami i faktycznie zmniejsza zmarszczki,
4. tusz stylista - wielokrotnie go chwalilam,
5. i nowosc Serum Regenerujace na noc - mam je od soboty i jak na razie
jestem nim zachwycona, jest to taki zel o zapachu meskiej wody kolonskiej ;)
z witaminami A, C, E, kwasem hialuronowym i innymi dobrodziejstwami,
stosuje go na noc pod krem, a rano buzka tryska zdrowiem, swieza i
wypoczeta, gladziutka jak pupcia niemowlaka :)))))
Na razie tyle
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-19 12:03:24

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

> A ja do te listy tak na szybko moge dorzucic:
> 1. krem dotleniajacy Anew - super ozywia buzie,

zgadzam się, też go lubię

> 2. zel pod oczy Zrodlo Mlodosci Anew - slicznie nawilza i lekko wygladza
> zmarszczki,

to fakt- ładnie nawilża i, moim zdaniem, nic poza tym

> [...]
> stosuje go na noc pod krem, a rano buzka tryska zdrowiem, swieza i
> wypoczeta, gladziutka jak pupcia niemowlaka :)))))

mam je od kilku dni ijak narazie uważam że jast fajniutkie. Jedyną wadą jest
że przez ok. godzinę pozostawia lepki film na twarzy.

Ela

1. Data: 2003-11-19 12:04:33

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mam je od kilku dni ijak narazie uważam że jast fajniutkie. Jedyną wadą
jest
> że przez ok. godzinę pozostawia lepki film na twarzy.

dziwne u mnie wchlania sie w ciagu paru minut
Joasia

1. Data: 2003-11-19 12:09:57

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jest
>
> dziwne u mnie wchlania sie w ciagu paru minut
> Joasia

może mam zbyt tłustą skórę jak na ten kosmetyk :(

Ela

1. Data: 2003-11-19 12:16:13

Temat: Odp: Avon - chwale i polecam [dlugie]
Od: "Mariola" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> 27. Sprej do włosów Sunny Sky. Śliczny, słoneczny zapach.
>
> mips

A w którym katalogu jest to cudo, bo jeszcze nie widziałam a bardzo jestem
zainteresowana.
Mariola

1. Data: 2003-11-19 19:52:57

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Ja?! W życiu robaka! To była Lia.

Aha, to przepraszam. Po prostu wiedziałam, że ktoś bardzo krytykował ten
krem i uważał go za totalny niewypał. Zresztą takich negatywnych opinii było
chyba kilka.

> No tak, ale ja piszę tutaj o płynach do kąpieli, a nie o żelach pod
> prysznic:) (fakt, ten cytrusowy był paskudnie wysuszający).

Hmm...ok. ;-) Po prostu dla mnie żel pod prysznic a płyn do kąpieli to jedno
i to samo.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-20 07:19:02

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> 2. Dezodoranty perfumowane w spreju i kulce. Śliczne, trwałe zapachy.

Te pachnace antyperspiranty w kulce (np. Rare Pearls) bardzo dobrze chronia
przed potem. :)

> 3. Wygładzająca szminka Beyond Colour. Doskonała na spierzchnięte usta
> - w mig je wygładza. Ma miękką, kremową konsystencję. Dobrze się
> rozprowadza.

Jedna z najlepszych szminek jakie mialam. Wada jest to, ze sie dosc szybko
zuzywa. Ale rzeczywiscie dobrze sie rozprowadza i ladnie wyglada na ustach
:)

> 17. Oczyszczająca maseczka Anew. Pachnie jak oranżada, rozjaśnia twarz.

Pachnie przepieknie, ale mnie paskudnie uczulila :((

> 19. Peeling Clearskin. Stosuję go do ciała, do twarzy jest za ostry.
> Pozostawia uczucie mroźnej świeżości.
Bardzo dobrze czysci twarz i ejst wydajny.

> 20. Balsamy Avon Naturals. Moje ulubione zapachy to: Bukiet Lilii,
> Koszyk Borówek i Zielona Herbata.

Ooooo, mmmrrrrrr, zapachy sa piekne, a opakowania mozna potem wykorzystac do
innych celow ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "