do konsultantek Avonu

1. Data: 2003-11-19 10:26:49

Temat: do konsultantek Avonu
Od: "Kasia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane grupowiczki,mam do Was ogromną prośbę.Potrzebuję się dowiedzieć czy w
kampanii z września (nie pamiętam która to była) płyn do demakijażu o nr
37341 to był ten zielony czy biały? Wiem,że któryś z nich został wyłączony z
Avonu, tylko który???
Pozdrawiam cieplutko :)

1. Data: 2003-11-19 10:59:08

Temat: Re: do konsultantek Avonu
Od: "MATEJ" <m...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 37341 to był ten zielony czy biały? Wiem,że któryś z nich został wyłączony

Witam,
Wycofany zostal preparat do demakijazu (w bialym opakowaniu) ze wzgledu na
nieprzyjemny zapach. Jego powrot do oferty planowany jest na poczatku 2004
roku.
A w ofercie wrzesniowej byl w promocji zarowno ten produkt w promocji jak i
plyn do demakijazu (ten zielony).
Pozdrawiam rowniez,
Krysia

1. Data: 2003-11-19 17:43:45

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MATEJ <m...@U...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bpfidt$u25$...@n...atman.pl...
> Wycofany zostal preparat do demakijazu (w bialym opakowaniu) ze wzgledu na
> nieprzyjemny zapach.

Nieprzyjemny? Czyli nieudala sie ostania partia w fabryce?Zawsze ladnie pa
chnial.
=====
annaM

wlosy