Avon/oriflame podlklad

1. Data: 2003-03-05 18:39:45

Temat: Re: Avon/oriflame podlklad
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik  napisał

> Mam Kolastynę (jakieś 10 zł) uważam, że dobry i nieźle matuje.
> Jeszcze  lepszy efekt matowania osiągam przy Maybelline Fresh Look, ale to
> już więcej kosztuje, 35 zł.
> --
> Renya

Mi sie kolastyna zle kojarzy po tym jak kupilam samoopalacz i mialam po nim
drobne krostki na twarzy, myslisz ze podklad bedzie lepszy bo nigdzy nie
uzywalam
pozdrawiam nicolla

1. Data: 2003-03-05 18:42:33

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie nazywa ten krem koloryzujący?
> pozdrawiamnicolla

Nawilzajacy krem koloryzujacy - Sheer Nourishment Tinted Moisturizer
w tym katalogu jest w promocji 16,90zl, normalnie 24,90 zl
Jesli to o ten krem chodzi...

Bozenka :-)

1. Data: 2003-03-05 19:03:45

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał

> Mi sie kolastyna zle kojarzy po tym jak kupilam samoopalacz i mialam po
nim
> drobne krostki na twarzy

Różnie bywa :-)

> myslisz ze podklad bedzie lepszy bo nigdzy nie
> uzywalam

Nie chcę cię namawiać, ale naprawdę przypadł mi do gustu; w ogóle firma nie
jest zła, zwłaszcza balsamy do ciała.

Renya

1. Data: 2003-03-05 20:51:48

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paloma, mimo że najtańszy z tych, które widziałam (około 40zł), mam
puder w kulkach, nie brązujący, lecz rozświetlający. Spisuje się dobrze,
wystarczy na długo - o ile nie pogubi się kulek. ;-)
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-06 08:00:16

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@o...pl> wrote in message
> Czy podklad avonu-ten najtanszy jest dobry ( w rozowym opkowaniu) czy6
lepiej
> kupis sobie oriflame albo w ogole jakis inny, chodzi o to zeby nie
wladowac w
> to kupe kasy, bo juz raz tak kupilam i sie nie nadawal

Chodzi Ci o ten krem koloryzujacy Avonu? - omijaj z daleka!!!!!!!!!
Potwornosc!!!!!!!!!!
Ja mam podklad matujacy Kolastyny i sobie chwale. Cena - 12 zl.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-06 08:33:12

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nawilzajacy krem koloryzujacy - Sheer Nourishment Tinted Moisturizer
> w tym katalogu jest w promocji 16,90zl, normalnie 24,90 zl
> Jesli to o ten krem chodzi...
>
> Bozenka :-)

dzieki bede musiala wyprobowac
nicolla

1. Data: 2003-03-06 08:35:05

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> <n...@o...pl> wrote in message
> lepiej
> wladowac w
>
> Chodzi Ci o ten krem koloryzujacy Avonu? - omijaj z daleka!!!!!!!!!
> Potwornosc!!!!!!!!!!
> Ja mam podklad matujacy Kolastyny i sobie chwale. Cena - 12 zl.
>
> Kruszyna
> --
> "Primum non stresere..."
> Jestes juz 2-ga osoba ktora mowi, ze podklad Kolastyny jest dobry -
przynajmniej nie pojde po nim z torbami :)
pozdrawiam
nicolla

1. Data: 2003-03-06 08:36:44

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Różnie bywa :-)

> Nie chcę cię namawiać, ale naprawdę przypadł mi do gustu; w ogóle firma nie

balsam tez by sie przydal ale z tej firmy tez nie probowalam, trzeba bedzie
nadrobic zaleglosci
nicolla

1. Data: 2003-03-06 08:51:01

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> dzieki bede musiala wyprobowac
> nicolla

Hehe, nawet jesli jestes delikatna osobka to bedziesz klela jak szewc jesli
go kupisz:)))
Jest koszmarny! :)

Kaska

1. Data: 2003-03-06 09:33:47

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> iej
> c w

==
Ten podklad z avonu w rozowej tubce jest dla nastolatek lub dziewczyn, ktore
dopiero zaczynaja sie malowac. zreszta stad tez chyba te nazwy -twarzowy
podklad, calusna szminka, zakrecony blyszczyk.

ja mialam ten podklad, teraz sie gdzies poniewiera - jest za "lekki"

pozdrawiam

Nina

Spotkanie w Krakowie... buuuuuuuuuuuuuuuuu
masaże odchudzające
lakier do paznokci
Re: lakier do paznokci
paznokcie