Avon/oriflame podlklad

1. Data: 2003-03-06 09:34:56

Temat: Re: Avon/oriflame podlklad
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
news:b471uv$9p2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Hehe, nawet jesli jestes delikatna osobka to bedziesz klela jak szewc
jesli
> go kupisz:)))
> Jest koszmarny! :)
>
> Kaska

Proponowalabym wstrzymac sie z tym zakupem do lata promocja tez napewno
bedzie a on sie nadaje tylko na lato i to do idealnej cery gdyz wyrownuje
tylko kolor a nie kryje ale to juz zalezy od gustu ja go lubie ale z Avonu
wole podklad aksamitny jednak kremu uzywam w lato gdyz niesplywa w upaly i
to jest jego duzy plus
pozdrawiam
Mania

1. Data: 2003-03-06 09:58:37

Od: "Ewelina" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Nawilzajacy krem koloryzujacy - Sheer Nourishment Tinted Moisturizer
> w tym katalogu jest w promocji 16,90zl, normalnie 24,90 zl
> Jesli to o ten krem chodzi...
>
> Bozenka :-)

Dokładnie chodzi o niego. Jest dla mnie dobry bo nie mam żadnych problemów z
cerą a fajnie nawilża i lekko przyciemnia mi buźkę a o to mi właśnie chodzi.

Pozdrawiam Ewelina

1. Data: 2003-03-11 12:13:01

Temat: Odp: Avon/oriflame podlklad
Od: "carina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina <e...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b45djh$e7a$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> lepiej
> wladowac w

> Ja używam i bardzo chwale sobie krem koloryzujący z Avonu. Właśnie
zamówiłam
> trzecią tubkę...Polecam
>
> Ewelina

Spotkanie w Krakowie... buuuuuuuuuuuuuuuuu
masaże odchudzające
lakier do paznokci
Re: lakier do paznokci
paznokcie