Avon zakupy;) długie

1. Data: 2003-12-05 12:59:19

Temat: Avon zakupy;) długie
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedwczoraj dostałam moje Avonowie zamówienie oto co kupiłam :
- Zestaw ANew dla mojej mamy jest bardzo zadowolona z kremu, a szczególnie z
żelu pod oczy, widziałam, że ma fajną konstystencje i ładnie się wchłania,
- Płyn do kąpieli lawendowy choinkę:) szkoda, że go tam tak mało - bardzo
ładnie ozdabia łazienkę:))
- Mydełko płatek śniegu kolejne do ozdoby.
- Standartowo juz kupiłam Glicerynowy krem do rak z silikonem ten czerwony -
jest boski łapki są bardzo mięciutkie po nim :)
- Peeling od twarzy z białą herbatą Planet SPA - wczoraj stosowałam,
delikatny, ciekawa kremowa konsystencja, buźka się po nim nie świeci i jakaś
taka świeża jest - również polecam,
- Podkład Incredible Finish Foundation - i faktycznie jest niesamowity...
ale niekoniecznie w pozytywnym znaczniu..TRAGEDIA! chociaż tragedia to
mało;/ zatyka pory, źle się rozsmarowuje, jest absolutnie do niczego -
tworzy niesamowitą maskę co z tego, że jest trwały.. skoro go okropnie
widać - moja znajoma się spytała wczoraj ile kilogramów pudru mam na
sobie:( a ja naprawdę posmarowałam się jak najmniejszą ilością...
- Perfumowany Spray Kraina Śniegu - porażka ;/ nie chodziło mi wprawdzie o
zapach bo wiedziałam, że za 30 zł to żadna rewelacja nie będzie - ale to
pachnie jak męskie perfumy ;/ do tego brokatu jest bardzo mało i jak się
psiknie to więcej jest tej wody co pachnie po męsku niż samego brokatu,
którego jesto odrobinka nie polecam.

a teraz to co dostałam z Oriflame:
- Krystaliczy płyn do demakijażu - ładnie usuwa makijaż, nie podrażnia mojej
skóry [ale to pewnie żadna nowość bo nie mam wrażliwej i nigdy raczej nie
uczuliło mnie nic],
- Cienie do powiek Matt Neutrals Single Eye Shadows - w moim ukochanym
odcieniu Heather, jak dla mnie jest to jeden z lepszych cieni w całej
ofercie Oriflame:)
- Błyszczek Crystal Glaze Lip Gloss wkolorze Gold :) bardzo ładny i nie
wysusza ust, bardzo go lubię,
- Puder sypki Fine Finish Loose Powder - ja mam do niego sentyment, i używam
najchętniej na podkład antystresowy Avonu. Na Incredible Finish używać nie
będę bo dopiero bym miała - podwójną maskę;)
- Żel wyszczuplający Slender Gel - nie wiem czy wyszczupla bo na efekty
trzeba poczekać, ale jest niezły chociaż zapach mi nie odpowiada.

To tyle:) ogólnie nie jest źle:)

Sadia

1. Data: 2003-12-05 16:02:06

Temat: Re: Avon zakupy;) długie
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> - Płyn do kąpieli lawendowy choinkę:) szkoda, że go tam tak mało - bardzo
> ładnie ozdabia łazienkę:))

Moja mama w zeszłym roku kupiła obie bombki. Ładniejsze były IMHO

> - Mydełko płatek śniegu kolejne do ozdoby.

Pachnie ładnie. I nie jest takie malutkie, jak kurczaczki itp.

> - Standartowo juz kupiłam Glicerynowy krem do rak z silikonem ten
czerwony -
> jest boski łapki są bardzo mięciutkie po nim :)

Mama mojej kolezanki kupuje u mnie za kazdym razem gdy są po 5,90 3- 5
tubek!!!

> [...]
mojej
> skóry [ale to pewnie żadna nowość bo nie mam wrażliwej i nigdy raczej nie

To jest coś jak śmietanka czy jak tonik?
Może być do tłustej?
--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-05 17:20:40

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moja mama w zeszłym roku kupiła obie bombki. Ładniejsze były IMHO

Ja miałam czerwoną bombkę czy ja wiem - ja wolę choinke:)

> Pachnie ładnie. I nie jest takie malutkie, jak kurczaczki itp.

Dokładnie kurczaki to był niewypał, a płatek śniegu faktycznie duży -
zaskoczyło mnie to.

> Mama mojej kolezanki kupuje u mnie za kazdym razem gdy są po 5,90 3- 5
> tubek!!!

Bo jest świetny niezaprzeczalnie:) nic tylko smarować i smarować:)

> To jest coś jak śmietanka czy jak tonik?
> Może być do tłustej?

Jak gęstszy tonik... hmm czy może być do tłustej myślę że tak ja w sumie mam
mieszaną i dobrze się przyjął:)

Pozdrawiam,

Sadia

RE: Lirene - kupilam krem do rak
RE: Les Karites i inne zakupy.....
[ot] [3miasto] Poszukiwana kobieta na promocje
Magda - perfumy - raczej OT
Mydelko Dove dostalam