Awans a wyższa pensja

1. Data: 2004-08-25 14:22:43

Temat: Awans a wyższa pensja
Od: "Marta&Roman" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Mam następujące pytanie: czy nauczycielowi który zdał egzamin na nauczyciela
mianowanego dnia 19.07.2004r. i otrzymał oficjalnie akt nadania stopnia
nauczyciela mianowanego 23.08.2004r. przysługuje wyższa pensja od dnia 1
sierpnia czy od 1 września ?

Art. 39 karty nauczyciela mówi:
"1. Zmiana wysokości wynagrodzenia w czasie trwania stosunku pracy w związku
z uzyskaniem kolejnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela lub z innych
przyczyn następuje z dniem pierwszym najbliższego miesiąca kalendarzowego,
jeżeli awans lub inne przyczyny nie nastąpiły od dnia pierwszego danego
miesiąca kalendarzowego."

Kolejny stopień awansu prawnie uzyskuje się w chwili zdania egzaminu czy w
chwili otrzymania aktu nadania - bo ja się już pogubiłem.

2. Data: 2004-08-25 14:31:12

Temat: Re: Awans a wyższa pensja
Od: iwona <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.men.waw.pl/oswiata/wynagradz/opinia_3.htm

--
iwona
http://zsilubin.glt.pl ::: http://forumlubin.glt.pl

3. Data: 2004-08-25 15:08:31

Od: "AśkaS" <j...@m...widzew.net> szukaj wiadomości tego autora

do tej pory z dniem 1go następnego miesiąca od wystawienia aktu, a nie
akceptacji komisji. Zaś od 31 sierpnia zmieniają się zasady według
nowelizowanej KN i wówczas od 1 września albo też jeśli komisja odbyła się
później od 1 stycznia

Bulwersująca sprawa?
Eduseek
plan wynikowy
Tanio sprzedam książki i podręczniki - zawalają mi tylko miejsce w pokoju
Uczenie moze byc latwe, zobacz jak robia to najlepsi