Awastin

1. Data: 2005-12-10 20:13:06

Temat: Re: Awastin
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwono czy naprawdę sądzisz że tego nie znalazłam wcześniej?
Pytam o praktyczną stronę zakupu, bo lek nie jest ani łatwo dostepny ani
tani. Może ktos jednak wie coś więcej na temat możliwości zakupu leków nie
będących w ogólnej sprzedaży.
z góry serdecznie dziękuję za wszelkie informacje
pozdrawiam
Jola

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=avastin&btnG=Szu
kaj&lr=lang_pl

2. Data: 2005-12-12 13:31:52

Temat: Awastin
Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-12-12 14:20:28

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-12-12 21:45:23

Od: "justy" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Avastin jest w hurtowniach farmaceutycznych. (np. tu:
http://www.prosper.pl/szukaj.php )
z tym, że ma status LZ (lecznictwo zamknięte)- więc może go kupić np. szpital
a "pacjent prywatny"- nie.

5. Data: 2005-12-13 06:53:37

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Iwono czy naprawdę sądzisz że tego nie znalazłam wcześniej?

Skad niby mam (ktokolwiek) wiedziec???

> Pytam o praktyczną stronę zakupu,

Nie pytalas o to.

>Może ktos jednak wie coś więcej na temat możliwości zakupu leków nie
>będących w ogólnej sprzedaży.

Gdybys w pierszym poscie sformulowala swoje pytanie podobnie z pewnoscia
wszystko byloby jasne.

Wypadaloby, zebys chociaz zauwazyla chec pomocy tobie/innym. Niby tylko male
klikniecie z mojej strony w poszukiwaniu danego tematu, ale zawsze cos.
Nieprawdaz? Wez tez pod uwage fakt, ze coponiektorzy nie maja mozliwosci
dluzszego bytowania w internecie (lacza) lub tez z innych przyczyn (nie
wnikam) i takim czasem sie pomaga.
IMO, jak tak dalej pojdzie nikt nie zechce pomagac. Bo i po co?

6. Data: 2005-12-13 11:22:58

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.prosper.pl/szukaj.php )
> z tym, że ma status LZ (lecznictwo zamknięte)- więc może go kupić np.

E tam, ja kiedys kupiłem lidokainę (w żelu 2%(LZ)(Rp) , a później w sprayu
10%(!)(Rp).
Obie without prescription w róznych aptekach:)

7. Data: 2005-12-13 11:33:12

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justy - dzieki
Jola

Użytkownik "justy" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.prosper.pl/szukaj.php )
> z tym, że ma status LZ (lecznictwo zamknięte)- więc może go kupić np.

http://www.gazeta.pl/usenet/

klinika przepuklin obok Poznania ???
sprawność psychiczna
problem z okiem? widzi plamke...