Aż strach się badać...

51. Data: 2010-02-11 23:16:03

Temat: Re: Aż strach siębadać...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:58:29 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> tu niescislosc- nie daje pieniedzy na Charity Navigator, ale na organizacje
> (akcje) ktora ma wysoka wiarygodnosc w Charity Navigator.

Czyli na które?

--

Ikselka.

52. Data: 2010-02-11 23:24:00

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> Czyli na które?

osobiscie najbardziej zalezy mi na poprawie sytuacji kobiet na swiecie. Daje
wiec pieniadze na:

http://www.care.org/
oraz
http://www.womenforwomen.org/

te organizacje bardzo aktywnie zajmuja sie poprawa warunkow zycia, zdrowia,
i edukacji kobiet i dziewczynek na swiecie. Dlatego te wybralam, (na ich
stronach od razu mozesz zobaczyc ich zestawienia wydatkowe, i ocene przez
CN, czy tez BBB.)

i.

Pozdrowienia z kursu :-)
nosacizna