BEZNADZIEJA

1. Data: 2007-02-08 13:22:43

Temat: BEZNADZIEJA
Od: "Przemysław Dębski" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stoję przed lustrem i patrzę na coś, co przypomina rolkę papieru
toaletowego. Jestem zadowolony z tego wyglądu lecz nie mogę znaleźć
kobiety. Szukałem w wielu miejscach i wreszcie wpadłem na pomysł, że
może na googlach ktoś mnie pokocha. Mimo moich starań nie udało się.
Będę więc dalej pisał beznadziejne posty, z których nic mądrego nie
wynika. No ale czego można się spodziewać po takim starym
sfrustrowanym rolniku jak ja. Jeśli mnie ktoś chce przygarnąć, to
przyjedźcie do schroniska na Paluchu. Czekam.

Wasz niedorozwinięty umysłowo Przemuś.

2. Data: 2007-02-08 23:18:16

Temat: Re: BEZNADZIEJA
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:
> [...]
> sfrustrowanym rolniku jak ja. Jeśli mnie ktoś chce przygarnąć, to
> przyjedźcie do schroniska na Paluchu. Czekam.

Ja nie przyjadę, bo ilekroć tam jestem, to ktoś albo coś na mnie
szczeka.

michał (lekko odbiegający od normy)

3. Data: 2007-02-09 09:48:55

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
"Przemysław Dębski" <v...@g...pl>
ps.com...

> [...]
> sfrustrowanym rolniku jak ja. Jeśli mnie ktoś chce przygarnąć, to
> przyjedźcie do schroniska na Paluchu. Czekam.

Drogi Panie Przemuś. :-)
Dołujesz się Pan własną fizjognomią wmawiając sobie nieprawdę.
Przecież "każda potwora znajdzie swego amatora" gdy się szuka
a nie udaje. Jeśli faktycznie jesteś Pan niedorozwinięty to szukaj
wśród podobnych sobie. Na pewno ktoś Pana pokocha szczerze
i na całość - a więc prawdziwie. :-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

4. Data: 2007-02-09 11:48:40

Od: "Rum Burak" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
> "Przemysław Dębski" <v...@g...pl>
ps.com...

Przepraszam, używanego czy nie? Bo to jednakowoż jest pewna różnica.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Rum Burak

5. Data: 2007-02-09 11:54:18

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rum Burak" <r...@o...eu>
> "ksRobak" <r...@g...pl>
ps.com...

> Przepraszam, używanego czy nie? Bo to jednakowoż jest pewna różnica.
> [...]

Masz Pan na myśli rolkę mało używaną? :o)

6. Data: 2007-02-10 23:27:27

Od: "juda" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz zniesławić Żydów ?
Ale właściwie po co, brat ?

juda

Użytkownik "Rum Burak" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
ps.com...

> Przepraszam, używanego czy nie? Bo to jednakowoż jest pewna różnica.

Chyba nie jestem normalny.
SZUKAM CHŁOPAKA
Re: Szczęśliwe tylko dzieci...?
Mam zdjecie na Fotka.pl