BIGOS SWIATECZNY WARZE...

1. Data: 2008-12-11 11:31:53

Temat: BIGOS SWIATECZNY WARZE...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

50 litrów, kapusta kiszona i słodka, mięs gotowanych, boczków wędzonych a i
wędzonych a smażonych, takoż kiełbas różnych, grzybów suszonych moc i
przypraw.

2. Data: 2008-12-11 12:00:02

Temat: Re: BIGOS SWIATECZNY WARZE...
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> 50 litrów, kapusta kiszona i słodka, mięs gotowanych, boczków wędzonych a
> wędzonych a smażonych, takoż kiełbas różnych, grzybów suszonych moc i
> przypraw.

Ok, ale chuj kogo twoj wyszczany blog?
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2008-12-11 12:16:01

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> 50 litrów, kapusta kiszona i słodka, mięs gotowanych, boczków wędzonych a
> wędzonych a smażonych, takoż kiełbas różnych, grzybów suszonych moc i
> przypraw.

Będzie niezła wyżerka w Monarze

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2008-12-11 12:52:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 12:31:53 +0100, Panslavista napisał(a):

> 50 litrów, kapusta kiszona i słodka, mięs gotowanych, boczków wędzonych a i
> wędzonych a smażonych, takoż kiełbas różnych, grzybów suszonych moc i
> przypraw.

E, ja dopiero za parę dni, bo nie mam gdzie trzymać (zamrażarkę domykam
kolanem), a lodówka za mała; niby mogłabym w garnku na tarasie wystawić,
ale temperatura jeszcze nie jest na tyle stała.
Za 10 dni - robienie kiełbachy i wędzenie wszystkiego, co się pekluje
własnie.

Na talerzu sobie kapustkę kiszoną wyłozyłam i podskubuję w trakcie
sprzatania - orzeźwia i odchudza ;-)

5. Data: 2008-12-11 13:28:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> własnie.
>
> Na talerzu sobie kapustkę kiszoną wyłozyłam i podskubuję w trakcie

Gotuję jeszcze kapustę słodką - reszta już w kotle. Jeszcze tylko razem
podduszę - dwa gary nie zmieszczą mi się na czteropalnikowej kuchence, a nie
chce mi się wyciągać taboretów - dlatego tylko bigos, bo spokojnie jeszcze
będę wzbogacał różnymi dodatkami i podduszał, a część pójdzie w wecki, więc
od początku ferii do końca roku będę odpoczywał jak co rok na słomie... :-))
A os 01.01 Maruda emerytką...
Czas na nowy model, stary odeślę do jej mamci lub do Londynu.

6. Data: 2008-12-11 15:15:15

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:

> Będzie niezła wyżerka w Monarze

rótfl

7. Data: 2008-12-11 16:30:46

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Na talerzu sobie kapustkę kiszoną wyłozyłam i podskubuję w trakcie
> sprzatania - orzeźwia i odchudza ;-)

Teraz nie dziwie sie, ze wazysz prawie 70kg majac niecale 160cm karakanie.
Ty chyba to wpierdalasz jak jeszcze na kiblu siedzisz, przeciez ty klofto
srac nie nadazasz.
A do tego jeszcze szambo zamiast mozgu.

8. Data: 2008-12-11 16:31:55

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-))
> A os 01.01 Maruda emerytką...
> Czas na nowy model, stary odeślę do jej mamci lub do Londynu.

Ok, ale w ktorym oddziale Monaru zapierdalasz na kuchni?
PS. NTG, skoncz blogowac niedorozwiniety trollu.

9. Data: 2008-12-11 17:16:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 14:28:17 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> chce mi się wyciągać taboretów - dlatego tylko bigos, bo spokojnie jeszcze
> będę wzbogacał różnymi dodatkami i podduszał, a część pójdzie w wecki,

To bigos się wekuje??? I to się trzyma???

> więc
> od początku ferii do końca roku będę odpoczywał jak co rok na słomie... :-))
> A os 01.01 Maruda emerytką...
> Czas na nowy model, stary odeślę do jej mamci lub do Londynu.

Odpoczywaj na tej słomie, ile możesz, bo jak będziecie już cały czas oboje
w domu, to się dopiero zacznie - drugi miesiąc miodowy ;-PPP

10. Data: 2008-12-11 17:22:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stawiam słoje w chłodzirce, resztę w piwnicy - naciągają smaków - w
miarę ubywania. A jaka wygoda - albo pierogi, albo bigos, albo coś innego w
parę minut...
E tam, dopiero zacznie się piekło.

DO KIDNAPERKI
DIETA OPTYMALNA