BIUST

1. Data: 2003-02-22 20:31:11

Temat: BIUST
Od: "akzile" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pielegnujecie biust? Jakie kosmetyki doradzacie??

1. Data: 2003-02-22 23:09:43

Temat: Re: BIUST
Od: "ASIA" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akzile" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak pielegnujecie biust? Jakie kosmetyki doradzacie??

Cześć...., na biust bardzo dobry jest prysznic,ale zimny!!Dobrze jest po
prysznicu zrobić lekki masaż piersi!!Pozdrawiam ,Asia

1. Data: 2003-02-23 11:34:33

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć...., na biust bardzo dobry jest prysznic,ale zimny!!Dobrze jest po
> prysznicu zrobić lekki masaż piersi!!

A jak ktoś nie jest w stanie wytrzymać zimnego prysznica, to można robić
masaż kostkami lodu; wtedy marznie się tylko miejscowo :-).
Kosmetyków do biustu jest już trochę. Jakiś czas temu były tu dyskusje nt.
specyfiku z YR. Ja "jestem na tak". Niezły jest też krem Tanity, żel z
Avonu, Oriflame (czy jeszcze jest? - bo miałam go dawno), ATW. Osobiście
najbardziej lubię YR i Tanitę.
Oprócz tego, niewątpliwie, ważny jest odpowiedni (nie za ciasny)
biustonosz.
Monika

1. Data: 2003-02-23 20:02:33

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika "mitek" wrote:

> [...]
> krem Tanity, żel z Avonu, Oriflame (czy jeszcze jest? - bo miałam
> go dawno), ATW. Osobiście najbardziej lubię YR i Tanitę.

polecam norel - wydaje mi sie ze cos pomogl, jakby elastyczniejsza, gladsza skora. a
moze to zludzenie?:) w
kazdym razie polecam.
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-23 20:52:51

Od: "Tygrysek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie skusiłam na balsam pojędrniający do biustu firmy ARE kosztuje ok.80
zł, ale naprawdę bardzo dobrze napina skórę , uelastycznia i wygładza. Minus
to cena i trochę mleczny zapaszek.
Tygrysek

1. Data: 2003-02-23 22:07:14

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tygrysek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja sie skusiłam na balsam pojędrniający do biustu firmy ARE kosztuje ok.80
> zł, ale naprawdę bardzo dobrze napina skórę , uelastycznia i wygładza.
> [...]
Mi pomaga Avon (uzywam go 2 razy dziennie) i rezultaty sa dobre
Mania

1. Data: 2003-02-24 09:23:12

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"akzile" <a...@w...pl> wrote in message
> Jak pielegnujecie biust?

1. Krem nawilzajacy wcieram (mam tez krem na szyje i dekolt)
2. Cwicze (juz sprawdzilam, ze to dziala, tylko czasu trzeba)
3. Dobrze dobrany biustonosz :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."