BŁAGAM O PRZEPISY NA PRZYJECIE!!!!!

1. Data: 2004-02-09 10:14:33

Temat: BŁAGAM O PRZEPISY NA PRZYJECIE!!!!!
Od: "jadziofil" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

POMOCY BŁAGAM!!!!! muszę przygotować urodzinowe przyjęcie dla znajomych!!!!!
niestety nie mam zdolności kulinarnych! błagam pomóżcie mi!
czekam na jakieś przepisy na proste w wykonaniu ale wykwintne dania!!!!
proszę pomózcie!!!!
najlepiej cos na słono albo ciasto najlepiej bez pieczenia. licze na was!
nie zawiedzcie!

JADZIA

1. Data: 2004-02-09 13:40:56

Temat: Re: BŁAGAM O PRZEPISY NA PRZYJECIE!!!!!
Od: "magdalenka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam marmurkowy sernik. Bierzesz ok.30 dag herbatrnikow czekoladowych, 50
dag tlustego sera twarogowego (ale do sernikow na zimno najlepiej nadaja sie
delikatne twarozki i serki homogenizowane), 1,5 szklanki smietanki kremowej,
tabliczke czekolady, 5 lyzek cukru pudru, 1 lyzke zelatyny i wycisniety sok
z 1/2 cytryny.
najpierw tortownice wysmarowujesz maslem i wykladasz ja herbatnikami.
Ser(wczesniej dobrze zmielony)ubijasz z cukrem pudrem, sokiem zcytryny i
smietanka. Zelatyne namaczasz w niewielkiej ilosci wody, a gdy napecznieje,
rozpuszczasz na parze i ostudzasz. Mase serowa mieszsz z zelatyna i wlewasz
do tortownicy.
Rozpuszczasz w rondelku czekolade i jak nieco ostygnie to wylewasz na mase
serowa i lekko rozprowadzasz po powierzchni.
Na koniec tylko musisz gdzies przez 3 godz potrzymac sernik w lodowce i
gotowe...
smacznego zycze:>

1. Data: 2004-02-09 14:15:54

Od: "rysiek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na moj gust to uzytkownik jadziofil nie majac jak sam twierdzi zdfolnosci
kulinarnych, nie bedzie w stanie przygotowac tyego sernika....
skoro nie wiezy w swoje sily, to niech zaufa profesjonalistom... lady
ciastkarn przeladowane sa ciastami na wszytkie okazje. ocvzywiscie lepiej
upiec samemu, ale jezeli nie ma sie zdolnosci...

1. Data: 2004-02-09 14:38:22

Od: "agata" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdalenka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> polecam marmurkowy sernik. Bierzesz ok.30 dag herbatrnikow czekoladowych,
50

> najpierw tortownice wysmarowujesz maslem i wykladasz ja herbatnikami.

znam ten sam przepis, ale chyba pominelas maslo (ok.8 dag) ktore trzeba
rozpuscic i polac nim rozgniecion herbatniki. potem ostudzic az stworzy sie
masa.

a.

1. Data: 2004-02-09 14:48:33

Od: "magdalenka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> znam ten sam przepis, ale chyba pominelas maslo (ok.8 dag) ktore trzeba
> rozpuscic i polac nim rozgniecion herbatniki. potem ostudzic az stworzy

moj blad...przepraszam...wylecialo mi zglowy.:)

1. Data: 2004-02-10 09:35:00

Od: "rco" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadźka nie znam sie bna kuchni, ale poszukaj se czegoś na onecie
pozdro

1. Data: 2004-02-10 09:36:04

Od: "rco" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomożcie lasce i dawajcie przepisy na afrodyzjaki!!!!

1. Data: 2004-02-10 09:51:57

Od: "efcia" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to najlepiej cos kup!!!!
papapa

1. Data: 2004-02-10 09:52:24

Od: "efcia" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sernik jest najlepszy racja!!!!
papap

1. Data: 2004-02-10 12:42:58

Od: "witka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej ztrobic coś z kuchni włoskiej!!!!

mam fajne przepisy na spaghetti
powodzenia!!!

kawa + herbata
Tort urodzinowy!