BOGA NIET....uciekaj skoro świt....

1. Data: 2003-07-23 18:39:11

Temat: Re: BOGA NIET....uciekaj skoro świt....
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przypadek :-))
2% zdań mi się udaje :-)))

ett
Dzięki stringom :-))

1. Data: 2003-07-23 18:43:26

Od: "Jacosłw Bocianowski :\) zwany ropuchojadem Jackiem" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfmkl3$o4e$1@news.onet.pl...
> przypadek :-))
> 2% zdań mi się udaje :-)))
>
> ett
> Dzięki stringom :-))

dziś w nocy przyśni ci się szatan, będziesz się panicznie
bał!

1. Data: 2003-07-23 18:50:17

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacku mnie się nie przyśni:

> dziś w nocy przyśni ci się szatan, będziesz się panicznie
> bał!

Ty się zastanów, czemu Tobie się śni.
Poważnie.

I tego Ci życzę, wyjścia ze świata koszmarów.

Houk - jak mawiają Indianie
ett

1. Data: 2003-07-23 18:56:39

Od: "Jacosłw Bocianowski :\) zwany ropuchojadem Jackiem" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfmlf2$ps0$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Ty się zastanów, czemu Tobie się śni.
> Poważnie.
>
> I tego Ci życzę, wyjścia ze świata koszmarów.

ale ja je lubię! - ostatnio płonący, i topiący się statek z
jednoczesną skądś informacją, że reaktor wybuchł (dokładnie
własnie czernobyl) i widok wjerzdzajacego pociągu w morze, z
jednoczesną wiedzą, że wszysscy pasażerowie zginą - super
sen!

1. Data: 2003-07-23 19:00:47

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to masz odpowiedź :-))
Będziesz w tunelu, to pogadamy :-)
ett

1. Data: 2003-07-23 20:19:35

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jac.B.:
> BOGA NIGDY NIE BYLO, NIE MA I NIE BEDZIE

No wlasnie. ;)
W przeciwnym razie przeciez tez musialby byc dewiantem. ;D
Proste jak drut. :)))

Czarek

1. Data: 2003-07-24 06:34:54

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jacku mnie się nie przyśni:

I co - przysnil sie?

1. Data: 2003-07-25 20:01:25

Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

najpierw wyjrzyj przez okno i popatrz na miasto... wszystko proste, ciosane,
kwadratowe.... na pierwszy rzut oka widac ze stworzyl to czlowiek....

pozniej przejdz sie do lasu... rozejrzyj sie... w dowolnym metrze
kwadratowym miliony stworzen... harmonia...

to sie samo zrobilo?????? :-)

Zdrowko
Albert

1. Data: 2003-07-25 20:31:22

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl>

> [...]
> czlowiek....
>
> pozniej przejdz sie do lasu... rozejrzyj sie... w dowolnym metrze
> kwadratowym miliony stworzen... harmonia...

masz rację :-)
te wydawało by się nieśmiertelne atomy
wciąż krążą i krążą w świecie
taka cząsteczka wody

wypijesz łyk wody, a on dostaje się do krwi
przez chwilę jest w twoich komórkach
żyje
później go wydalisz, nie żyje?

nic nie dzieje się samo...

re:

Księża to dewianci ...
Przyznanie: było: Ciepłe dziewuchy
Dziewczyna na lato :-)))
Prosimy o udział w badaniu kosztów i korzyści aktywności zawodowej
KRK seksuolog