Przyznanie: było: Ciepłe dziewuchy

1. Data: 2003-07-23 15:29:56

Temat: Przyznanie: było: Ciepłe dziewuchy
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghulay'la guallaah <news:bfm669$m1o$1@news.onet.pl> puarrum <eTaTa>
huannalla:

> Dlaczego jedni mogą pie...rdzielić bzury, a inni nie?

a kto może?
a kto nie?

;)

--
TRE|\|ERO

Coś mnie popimpkało :-))
Przyznaję.
Będę już grzeczny.

ett

1. Data: 2003-07-25 12:53:57

Temat: Re: Przyznanie: było: Ciepłe dziewuchy
Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ghulay'la guallaah <news:bfm669$m1o$1@news.onet.pl> puarrum <eTaTa>
> huannalla:

> a kto może?
> a kto nie?
>
> ;)
>
> --
> TRE|\|ERO
>
> Coś mnie popimpkało :-))
> Przyznaję.
> Będę już grzeczny.
>
> ett

Od wczoraj zastanawiam się o co chodzi i nie wiem ;-)

enni

Dziewczyna na lato :-)))
Prosimy o udział w badaniu kosztów i korzyści aktywności zawodowej
KRK seksuolog
Wreszcie mam własny problem :-))
Jerzeli masz komórke to tu zajrzyj !!!