BOSCH MUM - pytania o akcesoria [pytanie dla tych, co wyprobowali - patrz Ilona i Irek, moze ktos jeszcze]

1. Data: 2002-12-05 13:59:23

Temat: BOSCH MUM - pytania o akcesoria [pytanie dla tych, co wyprobowali - patrz Ilona i Irek, moze ktos jeszcze]
Od: 68596278@to_wytnij.pro.onet.pl (K_A. Sliwinscy) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o odpowiedz, bo sprawa calkiem naglaca (dla mnie, of
course).

1. Czy tarcza do frytek rzeczywiscie daje prawdziwe frytki?
2. Czy za pomoca Grobe Reibscheibe mozna utrzec ziemniaki na placki
ziemniaczane, takie w na sposob polski?
3. Skad taka roznica w cenach mlynkow do ziaren, jeden do zboz
kosztuje 108 E, a drugi do mielenia oleistych (a moze i do zboz tez
sluzy) tylko 68 E?
4. Czy kiedykolwiek przygotowywaliscie lody w Eisbereiter? Jesli tak,
to jakie wyszly?

Koniec pytan, zakladam raczki i czekam na odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Agnieszka

1. Data: 2002-12-05 20:53:20

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"K_A. Sliwinscy" <68596278@to_wytnij.pro.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Bardzo prosze o odpowiedz, bo sprawa calkiem naglaca (dla mnie, of
> course).
>
> 1. Czy tarcza do frytek rzeczywiscie daje prawdziwe frytki?

nie probowalam, jak bedziesz cierpliwa to jutro wyprobuje i odpisze

> 2. Czy za pomoca Grobe Reibscheibe mozna utrzec ziemniaki na placki
> ziemniaczane, takie w na sposob polski?

owszem mozna (robie czesto rowniez do gulaszu po wegiersku n.p.)

> 3. Skad taka roznica w cenach mlynkow do ziaren, jeden do zboz
> kosztuje 108 E, a drugi do mielenia oleistych (a moze i do zboz tez
> sluzy) tylko 68 E?

nie wiem dlaczego taka roznica ale "oleisty" sluzy tez do zboz

> 4. Czy kiedykolwiek przygotowywaliscie lody w Eisbereiter? Jesli tak,
> to jakie wyszly?
tego urzadzenia nie kupilam, bo nie interesuje mnie "prywatne " wytwarzanie
lodow(kupuje lody w firmie w ktorej jestem zatrudniona :-))

> Koniec pytan, zakladam raczki i czekam na odpowiedzi.
>
> Pozdrawiam,
>
> Agnieszka

pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-12-05 21:36:07

Od: 68596278@to_wytnij.pro.onet.pl (K_A. Sliwinscy) szukaj wiadomości tego autora

>nie probowalam, jak bedziesz cierpliwa to jutro wyprobuje i odpisze
Dzieki, poczekam z przyjemnoscia.>

> [...]
>tego urzadzenia nie kupilam, bo nie interesuje mnie "prywatne " wytwarzanie
>lodow(kupuje lody w firmie w ktorej jestem zatrudniona :-))
Tobie to dobrze.

Bardzo dziekuje za odpowiedzi, jestes nieoceniona.

Pozdrawiam i do jutra,

Agnieszka

1. Data: 2002-12-06 09:39:22

Od: Edward Kniazycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

I.P. wrote:
[...]
> nie wiem dlaczego taka roznica ale "oleisty" sluzy tez do zboz

[...]

Roznica stad, ze ten drozszy to "Steinmahlwerk Getreidemuehle", czyli
mlynek zarnowy.

Pozdrawiam
Ed.

1. Data: 2002-12-06 11:35:48

Od: 68596278@to_wytnij.pro.onet.pl (K_A. Sliwinscy) szukaj wiadomości tego autora

>Roznica stad, ze ten drozszy to "Steinmahlwerk Getreidemuehle", czyli
>mlynek zarnowy.
>
>Pozdrawiam
>Ed.

No tak, nieuwaznie czytalam, jeden, ten drozszy, jest z zarnami z
kamienia (steinmahlwerk) a drugi ze stali (stahlmahlwerk). A jaka jest
roznica miedzy Kegelwerk a Steinmahlwerk?

Pozdrawiam,

Agnieszka

1. Data: 2002-12-06 11:39:07

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Agnieszka

... a wiec w moim zestawie nie bylo tarcz ani do frytek ani do tarcia
ziemniakow - grubo(te ostatnia dokupilam i jest rzeczywiscie o.k.)W
komplecie byly 3 tarcze
a.Schneidscheibe-dick/dünn do krojenia w plasterki-grubo/drobno
b.Raspelscheibe-grob/fein tarcza tnaca na wiorki-grubo/drobno
c.Reibscheibe-mittelfein do drobnego tarcia
dodatkowo mozna dokupic:
a.tarcze do frytek(tej nie posiadam, ale napewno spelnia swoja role, nie
moge tylko sprawdzic jakiej grubosci sa te frytki)
b.tarcze do tarcia ziemniakow- grubo(Reibscheibe,grob=ziemniaki na placki
lub kluski ziemniaczane
c.tarczeJulienne do krojenia owocow i warzyw w drobne slupki
Myslalam ,ze posiadam tarcze do frytek i wielkie bylo zdziwienie jak wyszly
mi plasterki, dlatego to co napisalam powyzej sprawdzilam w instrukcji i
wszystko sie zgadza .-)
teraz ide zajac sie obiadem
pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-12-06 11:52:21

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

K_A. Sliwinscy wrote:
[...]
> [...]
> kamienia (steinmahlwerk) a drugi ze stali (stahlmahlwerk). A jaka jest
> roznica miedzy Kegelwerk a Steinmahlwerk?

Kegelwerk... to bedzie mlynek stozkowy. Prawdopodobnie z takim
mechanizmem jaki znamy z klasycznych mlynkow na korbke.

Pozdrawiam
Ed.

1. Data: 2002-12-06 12:58:19

Od: 68596278@to_wytnij.pro.onet.pl (K_A. Sliwinscy) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mi plasterki, dlatego to co napisalam powyzej sprawdzilam w instrukcji i
DZieki,

Agnieszka

1. Data: 2002-12-06 12:58:59

Od: 68596278@to_wytnij.pro.onet.pl (K_A. Sliwinscy) szukaj wiadomości tego autora

>Kegelwerk... to bedzie mlynek stozkowy. Prawdopodobnie z takim
>mechanizmem jaki znamy z klasycznych mlynkow na korbke.
>
>Pozdrawiam
>Ed.

Dzięki,

Aga