Jely Belly

1. Data: 2002-12-05 13:06:06

Temat: Jely Belly
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Czy w USA to tez takie drogie? Bardzo to Zablocone lubia ale ceny
odstraszaja.

Irek kochany

1. Data: 2002-12-05 20:17:26

Temat: Re: Jely Belly
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Dec 2002 14:06:06 +0100, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

>Czy w USA to tez takie drogie? Bardzo to Zablocone lubia ale ceny
>odstraszaja.
>
>Irek kochany

Masz na mysli te tutaj "
www.jellybelly.com ?
Raczej niedrogie ale to moze byc relatywne ...
;-)))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-12-05 20:40:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Dec 2002 20:17:26 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>Masz na mysli te tutaj "
>www.jellybelly.com ?
>Raczej niedrogie ale to moze byc relatywne ...
>;-)))
>

>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

jakis czas temu bylam posiadaczka okolo kila - poltora tego
cuda...caly wieczor chyba ze 7 malo trzezwych bab wyrywalo sobie
kartke z "Legenda" zeby wiedziec co jedza, hehehehe baaardzo
wymyslne niektore smaki, oj bardzo...chile? u nas w M&S i w
wyporzyczalniach video mozna kupic bardzo male torebki tego
(troche wieksze niz probki) za 50 pensow - duzo dosc

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-05 21:33:57

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Dec 2002 20:40:58 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>wyporzyczalniach video mozna kupic bardzo male torebki tego
>(troche wieksze niz probki) za 50 pensow - duzo dosc

Kupowane hurtem w duzych ilosciach 15 kg - 50$... mnie wystarczy na
wiecznosc...;-)))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-12-06 06:46:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Dec 2002 21:33:57 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>Kupowane hurtem w duzych ilosciach 15 kg - 50$... mnie wystarczy na
>wiecznosc...;-)))))
>
>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

i jesz jak leci czy wybierasz pewne tylko?????

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-06 12:03:02

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" <j...@p...net> schrieb im Newsbeitrag

> Masz na mysli te tutaj "
> www.jellybelly.com ?
> Raczej niedrogie ale to moze byc relatywne ...
> ;-)))
>

> Art(Gruby).
>
> Abyssus abyssum invocat.

Zdaje sie u mnie kosztuje to podwojnie i nie wszedzie jest do dostania.

Irek kochany

1. Data: 2002-12-06 12:04:44

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag >
> [...]
> wyporzyczalniach video mozna kupic bardzo male torebki tego
> (troche wieksze niz probki) za 50 pensow - duzo dosc

Ja z Artem wybieram sie na Ukraine i obiecal mi trzy kilo w tym jeden o
smaku pomidorowym.

Irek kochany

1. Data: 2002-12-06 14:00:32

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"walkie" <w...@w...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Sprobuj jeszcze koperkowe - dwa belly w buzi jeden pomidorowy drugi
> koperkowy daje wy...smienity smak ;--))))) i jeszcze marchewkowe daja
rade.

> Walkie!

A co najlepsze na zagryche? Bo Art lubi sobie golnac...

Irek kochany

1. Data: 2002-12-06 14:19:46

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-06 17:20:59

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Dec 2002 06:46:04 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>i jesz jak leci czy wybierasz pewne tylko?????
>
>Trys
>K.T. - starannie opakowana

Ja ich nie znosze...
;->>>