BOSH WOL 1650PL (ladowana od gory)

1. Data: 2004-05-14 05:36:26

Temat: BOSH WOL 1650PL (ladowana od gory)
Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pralka kosztuje 1700zl, cechy:
DANE TECHNICZNE

a.. wielkość wsadu 1-4.5 kg;
b.. funkcja redukcji prędkości obrotów wirowania z 800 na 600 obr./min.;
c.. zawór kulowy - wykorzystanie w 100% proszku do prania;
d.. wielostopniowa ochrona przed zalaniem;
e.. rolki umożliwiające przesuwanie pralki;
f.. bęben ze stali nierdzewnej i zbiornik z tworzywa;
g.. nominalny wsad bielizny (bawełna): 4.5 kg;
h.. maksymalna prędkość wirowania 800 obr./min;
i.. zużycie energii w cyklu prania (bawełna 60 st.C): 0.85 kWh;
j.. zużycie wody w cyklu prania (bawełna 60 st.C): 49 l;
k.. klasa energetyczna A;
l.. skuteczność prania A;
m.. wymiary (WXSxG): 85x45x60 cm.
Pralka Bosch WOL 1650 PL posiada elektroniczne sterowanie programów. Posiada
również fazę BIO - optymalne warunki do skutecznego działania enzymów
zawartych w proszku do prania. Posiada elekroniczną kontrolę ilości piany,
elektroniczna kontrola wyważenia urządzenia,programy prania tkanin: bawełna,
syntetyki, tkaniny delikatne, wełna, program prania ręcznego wełny.
Wyposażona jest także Aqua Spar czyliasymetryczne, perforowane zabieraki.
Jej funkcje: funkcja szybkiego prania, zatrzymania wirowania, płukania extra

Chcialbym poznac wasze zdanie o tym sprzecie, awaryjnosc Boshow, rozne luzy,
wady itd. No i czy za cene 1700zl mozna cos lepszego kupic (ewentualnie
porownywalnego za nizsza)? Czy oplaca sie w ogole kupowac pralki ladowane od
gory?
Olleo

1. Data: 2004-05-14 09:13:58

Temat: Re: BOSH WOL 1650PL (ladowana od gory)
Od: "Dano" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wady itd. No i czy za cene 1700zl mozna cos lepszego kupic (ewentualnie
> porownywalnego za nizsza)? Czy oplaca sie w ogole kupowac pralki ladowane

Mamy ja juz dwa lata, zona jest zadowolona (ani razu nas nie zawiodla). Ten
model ma juz swoje lata wiec pewnie za te pieniadze mozna kupic cos co ma
wiecej bajerow.
A co do ladowania od gory to widze same plusy:
- czesto po rozpoczeciu prania okazuje sie ze trzeba jeszcze cos dozucic
(skarpetki)
- latwosc wkladania/wyciagania

pozdrawiam
Daniel

1. Data: 2004-05-19 16:29:31

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mamy pralkę o której piszesz ok. roku. Bezawaryjna , ilość obrotów zupełnie
wystarczająca, bardzo wygodne wyjmowanie prania górą ( bez męczącego schylania).
Bajery w innych modelach typu elektroniczne wyświetlacze itp. uważam za czysty
zbytek . Jeśli byśmy kupowali pralke to tylko tej firmy i tę .
Jesteśmy bardzo zadowoleni.
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów

Kilkuletni test żarówek ''energooszczędnych''.
Stolik pod TV
DObry SKLEP ??
Pralka ładowana od góry
Mechanizm do wysuwania materaca