BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE...

1. Data: 2001-05-07 13:46:24

Temat: BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE...
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...DO BRANIA ŁAPÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJĄ!!

Weź Ty się do jakiej roboty, albo zacznij pisać coś z sensem, bo wg.
Twojej teorii ja i moje dzieci, tudzież mój mąż powinniśmy wąchać
kwiatki od strony korzeni. Nigdy żadnemu lekarzowi nie dałam łapówki, a
żyję, mam się świetnie, o dziwo - ci, z którymi mam do czynienia nawet
są mili! Niemożliwe, nie? Mam nadzieję, że nie musisz korzystać z pomocy
tych wrednych, wg. ciebie, łapówkarzy.

Justyna

2. Data: 2001-05-10 10:40:39

Temat: Re: BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE...
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich grupowiczów - jetem tu nowy

> ...DO BRANIA ŁAPÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJĄ!!
> Weź Ty się do jakiej roboty,

Tak!!! Jazda układać drogi albo won do kamieniołomu!!!

> albo zacznij pisać coś z sensem,

A on umie pisać???

> bo wg. Twojej teorii

... a jednak myśli...

> ja i moje dzieci, tudzież mój mąż powinniśmy wąchać
> kwiatki od strony korzeni.

A może masz ich zdjęcia? Chętnie obejrzę...

> Nigdy żadnemu lekarzowi nie dałam łapówki,

... a ja od pacjenta nie brałem nawet złotówki (!!!)

> a żyję, mam się świetnie,

... a jak ze spaniem?

> o dziwo - ci, z którymi mam do czynienia nawet są mili!

... no bo to wspaniali i mili ludzie...

> Niemożliwe, nie?

... to jest nawet jeszcze bardziej niż możliwe: prawdziwe!!!

> Mam nadzieję, że nie musisz korzystać z pomocy tych wrednych, wg. ciebie,
>łapówkarzy.

... ja osobiście jestem zdrowy! Ale nie wiem jaki jest jego stan. A może już
jest zbyt późno na zabieg?

> Pozdrawiam
> Justyna

Również - Med.Crasnall

PS: Ale o co tu chodziło i kim jest ten ON?

astma
Jak mozna pomoc ?
Ponownie skolioza
zabiegi chir.- poszukuje