astma

1. Data: 2001-05-07 12:53:41

Temat: astma
Od: p...@r...pers.pl (Rafal Cygnarowski) szukaj wiadomości tego autora

znacie jakies niekonwencjonalne sprawdzone metody leczenia astmy (radzenia
sobie z nia)?

pozdrawiam,
rafal

--
__________________________
rafa? 'pascalek' cygnarowski | |

2. Data: 2001-05-07 17:31:16

Temat: Re: astma
Od: "Grey Owl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie jakies niekonwencjonalne sprawdzone metody leczenia astmy
(radzenia
> sobie z nia)?
>
> pozdrawiam,
> rafal

Podobno znakomicie czyni pacjentom z astma pobyt w sanatorium w kopalni
soli w Wieliczce.
Pozdrawiam.
G.O.

3. Data: 2001-05-10 08:05:19

Temat: Re: astma - Wieliczka
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno znakomicie czyni pacjentom z astma pobyt w sanatorium w kopalni
> soli w Wieliczce.
> Pozdrawiam.
> G.O.
Czy ktos wie cos więcej o tym sanatorium w Wieliczce ?
Na jakie rodzaje alergii działa, jak załątwiać pobyt, ewentualne koszta

Katarzyna

4. Data: 2001-05-10 09:17:06

Od: p...@r...pers.pl (Rafal Cygnarowski) szukaj wiadomości tego autora

>(radzenia
>>
>Podobno znakomicie czyni pacjentom z astma pobyt w sanatorium w kopalni
>soli w Wieliczce.

jak do tej pory dowiedzialem sie, ze aktualnie stosowane metody leczenia
astmy powoduja jedynie krotkotrwala ulge, a na dluzsza mete poglebienie
alergi i choroby samej w sobie rowniez. Do tego dochodza problemy ze
stosowanymi srodkami chemicznymi w pozywieniu (np. bezoesan sodu i wszelkie
E...), ktore tez alergie poglebiaja...

niedawno w telewizji (to wiem z drugiej reki) byl program dot. leczenia
astmy, a dokladniej pokazywano przykladowe cwiczenia... szczegolow nie znam.
Moze to byloby jakies rozwiazanie?

pozdroofka,
rafal

__________________________

5. Data: 2001-05-10 10:52:45

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie jakies niekonwencjonalne sprawdzone metody leczenia astmy (radzenia
> sobie z nia)?

Jest ich sporo... ale jeden jest najskuteczniejszy: nie chorować i myć
codziennie nogi przed i po posiłku w wodzie o temp 42+/-0.5 stopnia C, z
niewielką ilością błota skonsensowanego (jest w każdej aptece 100g na 2 litry
wody). Uwaga woda musi być przegotowana - inaczej skiśnie i astama powróci.
Potem, kiedy już umyjemy sobie nogi i zjemy miskę stawiamy koło kaloryfera lub
na słonecznym miejscu - parując drobiny błota unoszone są do góry i działają
kojąco na nasze biedny układ oddechowy. A przy okazji mamy czyste nogi...

> pozdrawiam,
> rafal

Crasnall z Michowa (mistrz znachorski)

6. Data: 2001-05-11 05:55:56

Od: p...@r...pers.pl (Rafal Cygnarowski) szukaj wiadomości tego autora

>Jest ich sporo... ale jeden jest najskuteczniejszy: nie chorowaae i myae
>codziennie nogi przed i po posi?ku w wodzie o temp 42+/-0.5 stopnia C, z
>niewielk? ilo?ci? b?ota skonsensowanego (jest w ka?dej aptece 100g na 2 litry
>wody). Uwaga woda musi byae przegotowana - inaczej ski?nie i astama powróci.
>Potem, kiedy ju? umyjemy sobie nogi i zjemy misk? stawiamy ko?o kaloryfera lub
>na s?onecznym miejscu - paruj?c drobiny b?ota unoszone s? do góry i dzia?aj?
>koj?co na nasze biedny uk?ad oddechowy. A przy okazji mamy czyste nogi...

jakby to skomentowala moja 12-sto letnia znajoma:
"wszyscy sie smieja"....

__________________________

7. Data: 2001-05-15 11:52:14

Od: p...@r...pers.pl (Rafal Cygnarowski) szukaj wiadomości tego autora

On 7 May 2001 12:53:41 GMT, Rafal Cygnarowski <p...@r...pers.pl> wrote:

>znacie jakies niekonwencjonalne sprawdzone metody leczenia astmy (radzenia
>sobie z nia)?
polecam zainteresowanym:
www.wolfpunk.most.org.pl/lnat06.htm

__________________________

8. Data: 2001-05-15 12:12:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 May 2001, Rafal Cygnarowski wrote:

> jak do tej pory dowiedzialem sie, ze aktualnie stosowane metody leczenia
> astmy powoduja jedynie krotkotrwala ulge, a na dluzsza mete poglebienie

znaczy - jedyna rzecz to kupic sobie trumne i napisac testament
(trzeba odrecznie i musi byc data i podpis)

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

9. Data: 2001-05-15 12:12:33

Od: p...@r...pers.pl (Rafal Cygnarowski) szukaj wiadomości tego autora

>znaczy - jedyna rzecz to kupic sobie trumne i napisac testament
>(trzeba odrecznie i musi byc data i podpis)
mhm... juz o tym myslalem ;)

pozdroofka,
rafal

--
__________________________

10. Data: 2001-05-15 12:28:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 May 2001, Rafal Cygnarowski wrote:

> znacie jakies niekonwencjonalne sprawdzone metody leczenia astmy (radzenia
> sobie z nia)?

sprawdzone sa tylko konwencjonalne metody - w tym sek - metoda
niekonwencjonalna gdy jej skutecznosc zostaje potwierdzona staje
sie konwencjonalna :-) - taka filozoficzna uwaga.

Pragne zauwazyc, ze np. swego czasu mycie rak przez lekarzy
i studnetow udajacych sie do porodu lub badania kobiet bezposrednio
po wykonywaniu sekcji zwlok bylo postepowaniem niekonwencjonalnym

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]