Badania okresowe - PILNE

1. Data: 2005-05-20 06:16:41

Temat: Badania okresowe - PILNE
Od: "Lens" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy pracodawca (akurat w tym przypadku Zaklad Pracy Chronionej) moze wymagac
badan okresowych u konkretnego lekarza?

Mam skierowanie na badania, ale lekarz z ktorym pracodawca ma podpisana
umowe jest na drugim koncu miasta -jest duze prawdopodobienstwo ze bede sie
musial stawic u tego lekarza dwukrotnie (pierwszy raz pobranie krwi etc. a
drugi raz wizyta u lekarza) co biorac pod uwage fakt ze jestem osoba
niepelnosprawna moze byc klopotliwe i kosztowne (taksowka) -do tego dochodzi
fakt ze lekarz przyjmuje dwa razy w tygodniu po 2 godz.. Pracodawca twierdzi
ze zaswiadczenie musi byc tylko od tego lekarza (badania moge zrobic gdzie
indziej) -rozumiem ze ze wzgledu na umowe zakladu z lekarzem moga miec
nizsza cene za badanie -ale jezeli ja chce zaplacic za badania z wlasnej
kieszeni i wykonac je u mojego lekarza pare metrow od domu to czy pracodawca
moze nie uznac takiego zaswiadczenia? Nie usmiecha mi sie tracic dwa razy po
kilka godzin na przejazd przez pol miasta a do tego koszty taksowki
przewyzsza koszt wykonania takiego badania we wlasnym zakresie.

Czy taka kwestia jest w jakis sposob regulowana?

pozdr.

2. Data: 2005-05-20 11:11:24

Temat: Re: Badania okresowe - PILNE
Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

badanie musi przeprowadzic lekarz do tego uprawniony

3. Data: 2005-05-21 08:53:23

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> badanie musi przeprowadzic lekarz do tego uprawniony

Jasna sprawa i to jest bezsprzeczne -ale czy pracodawca (a w tym wypadku
jest to Zaklad Pracy Chronionej) moze wymagac badan od konkretnego lekarza
czy tez robi to bezpodstawnie i moge pojsc prywatnie (za wlasne pieniadze)
do najblizszego lekarza z uprawnieniami "lekarza medycyny pracy"?

pozdr.

mięsnie
PCO
Przepuklina rozworu przełykowego a....