Badanie Sanepidu ?

1. Data: 2003-04-26 14:25:55

Temat: Badanie Sanepidu ?
Od: "O123" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio powaznie sie zatrulem. Mam "druga" kopie potrawy ktora to sie
wydarzylo. Wiem ze moze badanie nie wykarze ale chce to przebadac.

Czy ktos wie ile kosztuja takie badania w Sanepidzie w Warszawie ?

2. Data: 2003-04-26 14:45:36

Temat: Re: Badanie Sanepidu ?
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

26 kwiecień 2003 (sobota).Patrzę,a tu o godzinie 16:25 *O123*
<b8e4tc$9rl$1@news.onet.pl> napisał(a):

> Ostatnio powaznie sie zatrulem. Mam "druga" kopie potrawy ktora to sie
> wydarzylo. Wiem ze moze badanie nie wykarze ale chce to przebadac.

> Czy ktos wie ile kosztuja takie badania w Sanepidzie w Warszawie ?

Wiem,ze można zawieźć do Sanepidu na Żelazną,ale ile to kosztuje to nie
wiem.Może zadzwoń tam.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

3. Data: 2003-04-28 09:01:51

Od: "flybee" <f...@r...nweveoewstrerrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie ile kosztuja takie badania w Sanepidzie w Warszawie ?
>
> Pozdrawiam

Może nie w Warszawie ale w jednym z sanepidów Pomorza Zach. badanie jednej
próby od 200 zł w zwyż w zależności od tego ile parametrów
bakteriologicznych się bada (najczęstszą przyczyną zatruć są bakterie) jesli
chemia ma też być badana to cena dodatkowo wzrasta.
Najdroższe badania to badania ciast kremowych, mięsa.
Jesli zgłosisz to w formie skargi do sanepidu (do Działu HŻŻiPU) to być może
te badania wykonane zostaną za darmo. Ale z tym różnie bywa.

boli od 5 dni
czy to prawda o raku?
okropny ból gardła
USMLE Step1