boli od 5 dni

1. Data: 2003-04-26 13:49:29

Temat: boli od 5 dni
Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
korzystajac z waszego doswiadczenia postanowilam zapytac Was co to moze byc:
od okolo 5 dni boli mnie cos w srodku ponizej zeber. Objawilo sie to tym iz
w 1 dzien zaczelo mi byc nudno, czulam wzmozona chec oddawania moczu
(doslownie po 3 kropelki) z towarzyszacym bolem, w 2 i 3 dzien czeste
malostkowe siku bez bolu i cos zaczelo mnie bolec ponizej zeber tak jakos w
srodku, stracilam aptetyt i chec na cokolwiek, 4 dzien goraczka 39 i 3
kreski zero checi na jedzenie, maxymalne osabienie, zmeczenie, okropny bol
dolnej czesci plecow i w okolicy brzucha ,pol dnia przespane (w tym dniu
zazylam srodku przeciwbolowe, napotne i nasmarowalam sie Voltarenem), dzien
5 jakby lepiej goraczka spadla do 37 i 5 kresek stan dobry oczywiscie zero
checi na jedzenie i ten okropny pojawiajacy sie od czasu do czasu bol jakos
w srodku pod zebrami a brzuchem. Co to moze byc, jak mi nie przejdzie przez
weekend to do jakiego lekaza sie wybrac, jestem kompletnie zielona. Bardzo
prosze o jakas opinie. Z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2003-04-26 16:17:39

Temat: Re: boli od 5 dni
Od: "Radek P." <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> weekend to do jakiego lekaza sie wybrac, jestem kompletnie zielona. Bardzo

Wyglada na mozliwosc zapalenia nerek (tylko czemu brak laknienia) oraz
pecherza moczowego. Generalnie zapalenie ukladu moczowego. Bez zartow -
trzeba do lekarza a w miedzy czasie Furagin (wg zalecen) + vit. C oraz
Aspirynka. Mozna smarowac czyms na rozgrzanie i siedziec w cieple.

Pozdrawiam,

Radek

3. Data: 2003-04-26 20:14:02

Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bez wdawania się w szczegóły: z opisu wynika, że możesz mieć ostre
odmiedniczkowe zapalenie nerek - ponieważ jest to poważna choroba (ale
bez paniki ;-) ) nie powinnaś czekać do poniedziałku, tylko dziś
jeszcze skorzystać z jakiejś formy lekarskiej pomocy doraźnej. Spadek
gorączki może być skutkiem działania leków przeciwgorączkowych, a
nie objawem zdrowienia.

JB

4. Data: 2003-04-27 01:10:16

Od: "kula kula" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przez
> weekend to do jakiego lekaza sie wybrac, jestem kompletnie zielona. Bardzo

Typowy przypadek choroby ktora w mianownictwie medycznym nosi nazwe 'hooney
moon' - moze powinnas sie zapytac swojego partnera ?
leczenie - penicylina, penicylina i jeszcze raz penicylina

5. Data: 2003-04-27 09:23:34

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moon' - moze powinnas sie zapytac swojego partnera ?
> leczenie - penicylina, penicylina i jeszcze raz penicylina

To na 100% nie wchodzi w gre.Ale dzieki.
Pozdrowienia

6. Data: 2003-04-27 09:25:36

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba do lekarza a w miedzy czasie Furagin (wg zalecen) + vit. C oraz
> Aspirynka. Mozna smarowac czyms na rozgrzanie i siedziec w cieple.

Dzieki, dzis jest 6 dzien, czuje sie lepiej, jesli caly dzionek bedzie ok,
to chyba nie mam po co w poniedzialek udawac sie do lekarza, czy to moze
miec jakies nawroty?
Magda

7. Data: 2003-04-27 09:29:07

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeremy Pool" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze skorzystać z jakiejś formy lekarskiej pomocy doraźnej. Spadek
> gorączki może być skutkiem działania leków przeciwgorączkowych, a

Dziekuje za szybki odzew, nic mi nie mowi "odmiedniczkowe zapalenie nerek" -
czy to moze powstac z przewiania, wychlodzenia organizmu?. Dzis jest 6
dzien, czuje sie znacznie lepiej, jak caly dzionek bedzie ok to raczej nie
ma sensu aby w poniedzialek-juz po fakcie isc do lekarza, czy warto, czy to
moze miec jakies nawroty?
Magda

8. Data: 2003-04-27 12:23:29

Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Apr 2003 11:29:07 +0200, Magda wrote:
Jednak idź. Jest wiele przyczyn oozn, ale nie jest to przewianie czy
wychłodzenie organizmu. Ponieważ choroba sama w sobie jest poważna, a może
byc też objawem innych patologii, lepiej, żeby cię zbadał lekarz - zawsze
w bezpośredniej rozmowie może uzyskać od ciebie istotne informacje, o
których nie wspominasz w mailu. Zwykle potrzebne też bywa badanie moczu,
czasem USG i t.d., i t.p. Przy okazji: dziwne, żeby oozn ustąpiło bez
antybiotykoterapii - tym bardziej ktoś musi cię zbadać, żeby ustalić, co
to właściwie było.

JB

9. Data: 2003-04-27 12:27:04

Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ejże! Nudności, gorączka 39,3, ból okolicy lędźwiowej i w podżebrzu jako
TYPOWE zapalenie dróg moczowych "miodowego miesiąca"?

JB

10. Data: 2003-04-27 13:43:15

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem USG i t.d., i t.p. Przy okazji: dziwne, żeby oozn ustąpiło bez
> antybiotykoterapii - tym bardziej ktoś musi cię zbadać, żeby ustalić, co

Bardzo dziekuje.
Choc nie naleze do osob, ktore smigaja "po lekarzach" chyba faktycznie
wybiore sie w poniedzialek. Jednak z drugiej strony troche jakos glupio -
pacjent zjawia sie gdy mu przeszlo, no ale moze faktycznie lekarz zleci
jakies badanie i sie cos wyjasni.
Pozdrawiam
Magda

czy to prawda o raku?