Baleage u faceta...

1. Data: 2003-01-05 14:20:46

Temat: Baleage u faceta...
Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Co Wy - Kobiety myślicie o baleage'u na głowie faceta ?
Zastanawiam się nad zrobieniem go na studniówke..

Mam ciemne włosy, takie hmm z 3 centymetrowe i myślałem
nad motywem jasnym (srebrnym)

pozdrawiam
Dawid : o3

1. Data: 2003-01-05 15:09:03

Temat: Re: Baleage u faceta...
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o3" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Co Wy - Kobiety myślicie o baleage'u na głowie faceta ?
> Zastanawiam się nad zrobieniem go na studniówke..

Teraz to już balejaż u mężczyzny nie jest niczym niezwykłym. Możesz sobie
nawet cały, kolorowy obrazek u dobrego fryzjera wyfarbować:-)
Tylko zastanów się czy Cię wpuszczą na tą studniówkę w ekstrawaganckim
stroju i kolorową fryzurką... U nas na studniówce obowiązywały stroje
wieczorowe a dyrektor nie wpuściłby ani dziewczyny ze zbyt dużym dekoltem
ani w zbyt krótkiej spódniczce ani faceta w czymś innym niż ciemny garnitur
(frak lub smoking). Ale pewnie czasy się zmieniły i już nie ma takich
obostrzeń dotyczących stroju?:-)
Wygląd ustal też ze swoją partnerką żebyście razem śmiesznie nie
wyglądali:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-05 18:10:33

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o3 <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Co Wy - Kobiety myślicie o baleage'u na głowie faceta ?

Mnie sie bardzo, ale to bardzo nie podoba - ale to tylko moja opinia :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-05 18:20:08

Od: "Gierappa" <a...@f...bossar.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ciemne włosy, takie hmm z 3 centymetrowe i myślałem
> nad motywem jasnym (srebrnym)

Nie ma nic piekniejszego jak facet z ciemnymi wlosami. Ja na twoim
miejscu nie eksperymentowalabym.

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2003-01-05 19:31:51

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma nic piekniejszego jak facet z ciemnymi wlosami.

O, tak, tak, jestes balsamem na moje skolatane serce. Od razu poczulem sie
lepiej :-).

pozdrawiam cieplo,
Przemo

1. Data: 2003-01-05 20:20:24

Od: "Gierappa" <a...@f...bossar.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, tak, tak, jestes balsamem na moje skolatane serce. Od razu
poczulem sie
> lepiej :-).

Tylko ze te wloski musza byc naprawde ciemne. Wtedy sa nieziemskie;)
Pozatym wyglad nie jest najwazniejszy. Wazny jest charakter. Nie lubie
ludzi ktorzy mysla ze sa najmadrzejsi i wszystko wiedzacy i sie do
tego bardzo z tym obnosza.
Czy to nadal jestem balsamem na twoje serce?

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2003-01-05 20:25:24

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z baleage u faceta jest tak samo jak z baleage u kobiety. Jednym pasuje,
innym nie. Mam kolegę, któremu baleage dodał wiele uroku! Tylko mówi, że
śmiesznie wygląda jak siedzi w salonie fryzjerskim z folią na głowie sam
wśród dziesięciu kobiet.
Spróbuj jeżeli masz na to ochotę! Do odważnych świat należy!
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-05 21:05:11

Od: "Agnieszka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o3 <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:av9ev7$r27$...@n...tpi.pl...

> Mam ciemne włosy, takie hmm z 3 centymetrowe i myślałem
> nad motywem jasnym (srebrnym)

Nie probuj. Wazne to, co w glowie! Faceci przesadnie zajmujacy sie
swoim wygladem moim zdaniem sa malo mescy. Ag.

1. Data: 2003-01-05 21:30:20

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam.

czesc

> Co Wy - Kobiety myślicie o baleage'u na głowie faceta ?
> Zastanawiam się nad zrobieniem go na studniówke..

jest taka zasada, zeby nie robic na krotko przed waznym wyjsciem innych niz
zwykle fryzur ani makijazy, zeby nie eksperymentowac, bo to sie moze zle
skonczyc. co, jesli bedziesz zle wygladal? dwa farbowania w jeden dzien? wtedy
na studniowce na pewno nie bedziesz dobrze wygladal- ze spalonymi wlosami :) no
i nie przesadz z ta studniowka, zebys nie wygladal na maksa inaczej niz zwykle,
odlotowe ciuchy, fryzura, pomalowane usta i paznokcie :) masz sie raczej
nastawic na dobra zabawe, a nie przejmowac sie, czy wszystko dobrze wyglada
itp. poza tym jak bedziesz taki odmieniony, to sie wszyscy beda patrzec,
nauczyciele tez, i nie bedziesz mogl sie w spokoju napic czegos innego niz
soki... :) pozdrawiam i zycze milej zabawy
magda m.

1. Data: 2003-01-05 21:32:11

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nadal jestem balsamem na twoje serce?

Jasne, lubie kobiety z wlasnym zdaniem ;-)

pzdr,
Przemo

PS Czy wlosy koloru gorzkiej czekolady sa wystarczajaco ciemne?

Moj 1-szy raz ;)
mały problem...
fryzjer w Katowicach
Galeria Centrum