fryzjer w Katowicach

1. Data: 2003-01-05 11:14:42

Temat: fryzjer w Katowicach
Od: "sutputka" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie w okolicach Katowic fryzjera, ktory gdy sie do niego przyjdzie
nie zapyta: jak obciąć włosy, tylko zaproponuje sam z siebie kilka fryzur.
Chciałabym by włosy same sie układały po obcieciu, nie wymagały wielu
zabiegów. Pomózcieeeeeeeeeeeee.
sutputka

1. Data: 2003-01-05 11:54:01

Temat: Re: fryzjer w Katowicach
Od: "Nasha" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ul. Mlynska, salon "Miro".

Mam proste, dlugie, grube, sztywne wlosy, ktore bardzo trudno sie uklada.
Chodze tam od pol roku i nareszcie nie wygladam jak zabiedzona sqaw :).
Wlosy staly sie "zywe".
Moja mame odmlodzili o jakies 10 lat - wlasnie dzieki zaproponowanej
fryzurze.

Użytkownik sutputka <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:av9465$njc$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-01-05 12:29:48

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nasha <n...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
> Wlosy staly sie "zywe".
> Moja mame odmlodzili o jakies 10 lat - wlasnie dzieki zaproponowanej

A moglabys napisac o tym salonie cos wiecej? Kiedys pytalam, ale akurat nikt
nie wiedzial :-) Czy trzeba sie duzo wczesniej umawiac? Jakie sa ceny? Czy
pracownicy sami proponuja cos, czy zdaja sie wylacznie na klienta?
Z gory dzieki za odpowiedz ;-)

Gosia

Galeria Centrum
maseczki jednorazowe w saszetkach