Balon żołądkowy....

1. Data: 2005-01-18 12:02:06

Temat: Balon żołądkowy....
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jaka jest cena umieszczenia balonu zoladkowego i czy sa
powiklania po tym zabiegu. A moze ktos mial przeprowadzany taki zabieg i
moze sie podzielic wrazeniami?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2005-01-18 13:31:00

Temat: Re: Balon żołądkowy....
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie jaka jest cena umieszczenia balonu zoladkowego i czy sa
> powiklania po tym zabiegu. A moze ktos mial przeprowadzany taki zabieg i
> moze sie podzielic wrazeniami?
> Pozdrawiam Kasia
Akurat wczoraj czytałam artykuł na ten temat. Kosztuje kilka tysięcy, różnie
w różnych ośrodkach, ale robią to tylko i wułącznie osobom o BMI > 40
Pozdrawiam - Agnieszka

3. Data: 2005-01-18 15:46:24

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie jaka jest cena umieszczenia balonu zoladkowego i czy sa
> powiklania po tym zabiegu. A moze ktos mial przeprowadzany taki zabieg i
> moze sie podzielic wrazeniami?

czytalam w gazecie, ze w b-stoku za darmo, a gdzie indziej 7500 zl. zabieg
miala w polsce dopiero I pani i czuje sie dobrze, troche za wczesniej na
opinie pewnie...

4. Data: 2005-01-18 17:32:08

Od: "PW" <p...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytalam w gazecie, ze w b-stoku za darmo, a gdzie indziej 7500 zl. zabieg
> miala w polsce dopiero I pani i czuje sie dobrze, troche za wczesniej na
> opinie pewnie...
Fakt zabieg w Białymstoku nic nie kosztuje. Płaci się około 3000 zł. za
balonik. Kolejki są długie i ilość miejsc jak na razie ograniczona ponieważ
pieniądze pochodzą z celów naukowych czy jakość tak.
Pozdrawiam PW

5. Data: 2005-01-19 18:13:52

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PW" <p...@...tkb.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ponieważ
> pieniądze pochodzą z celów naukowych czy jakość tak.

no to 3000 zl czy nic? bo w prasie pisali, ze zupelnie nic.

Gdzie badanie składu chemicznego złogów
jakie inhalacje przy katarze,zatokach?
[wroclaw] lekarz od stawów?
Balon żołądkowy...