Candidoza i głodówka

1. Data: 2005-01-18 12:57:13

Temat: Candidoza i głodówka
Od: "RM" <w...@o...polska> szukaj wiadomości tego autora

mam bardzo przykry zapach z ust, który nasilił się po rozpoczęciu głodówki.
zapach jest dość przenikliwy i moja żona określa go jako dziwny, gnilny.
szczotkowanie jeżyka i zębów nic nie daje, mam wrażenie że jest to
przewlekła infekcja jamy ustnej i gardła - krtani, albo modna ostatnio
Kandidoza (nie znalazłem zbyt wielu materiałów w sieci na ten temat, więc
nie mogę porównać objawów.
Obecnie przechodzę głodówkę, 7 dni okresu wstępnego (płatki zbożowe, owoce,
surowe i gotowane warzywa, rodzynki, daktyle i soki z surowych owoców,
zielona herbata. zrezygnowałem z mięsa cukru i kawy z herbatą czarną.
Zrezygnowałem też z papierosów które po 10 latach przerwy przez ostatnie 3
lata paliłem w ilości 10 dziennie) i 4 dni kiedy piję już tylko wodę i
rozcieńczoną gorącą zieloną Yunnan i Herba Mate (taki luksus na który sobie
pozwalam, zwykła woda to jednak nie wystarcza...
Pytanie brzmi:
czy głodówka pomoże mi zlikwidować ten zapach z ust (jeśli powodem jest owa
candidosa to czy działa też na nią?) i jak długo w takim razie powinna
trwać? czy mam czekać do zaniknięcia zapachu z ust? a jeśli nie ustąpi nawet
po 4 tygodniach?
Czy też jak twierdzą niektórzy w czasie głodówki istnieje ryzyko nadmiernego
rozrostu populacji drożdżaków z typu candidosa i jest ewentualność że sobie
szkodzę zamiast pomagać (pomijając ogólnie korzystny wpływ głodówki na inne
aspekty stanu zdrowia)?
I jeszcze a propos głodówki: mam dość silne bóle stawów i pośladków od dwóch
dni. Czy to może być spowodowane jakimś procesem oczyszczania tych rejonów
ze zbędnych substancji czy odwrotnie: niedoborem potrzebnych mikroelementów
czy innych np witamin enzymów hormonów?

--
Rysiek
(odpowiadając na priv-a zmień Polska na pl)

2. Data: 2005-01-21 23:25:02

Temat: Re: Candidoza i głodówka
Od: "Gentiana" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Rysiek
> (odpowiadając na priv-a zmień Polska na pl)

Ja czytałam, że w czasie głodówki pewne dolegliwości rzeczywiście mogą się
naslać - jest to wynikiem przechodzenia tych jakiś tam złagów do krwi, czy coś
takiego, ale potem dochodzi do wyleczenia tych schorzeń - jeśli stosujesz
głódówkę odpowiednio długo. Jeśli masz wątpliwości, to może lepiej rozłażyć
ją "na raty"? Możliwie, że po prostu zdążyłeś się już bardzo skutecznie
zatruć. I jeszcze jedno - proponuję na stałe przejść na wegetarianizm.
Pozdrawiam
Gentiana

3. Data: 2005-01-22 00:36:00

Od: "trampek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Rysiek
> (odpowiadając na priv-a zmień Polska na pl)

chłopie daj sobie spokój z tymi głodówkami to nic nie da

a co do zapachu z ust to przyczyn moze być mnustwo - zapalenia ropne, ropnie,
uchyłki przełyku, chorobu żołądaka wątroby czy płuc

prponuję zaczać normalen leczenie

pozdrawaim
zawsze ten sam trampek

Balon żołądkowy....